tuuli,
vaeltava pilvi,
rantaan tuleva aalto,
sinun..
Otan sinut mukaani,
vien sinut maailman valoon,
paikkaan,
jossa rakkaus asuu,
surun sormistasi huuhdon,
sinut elämään saa..
Katseesi sinitaivaaseen,
josta lemmenvalo,
lumenvalon taittaa,
viileän hehkun silmissäsi muuttaa,
minut siellä näät..
Ihoasi helmeilevää,
tuoksua lemmen haistelen,
ohitsein kiitää,
käsiäin liikutan,
kuin laineita vartalollasi,
huulillain huuliasi tavoittaen,
löytäen rytmin laineiden..
Olen sinulle..
9
456
Vastaukset
Että toit omana aloituksena,
sillä tämä runosi ON sen arvoinen toden totta.
Kiitos !- Minulta :)
Olet minulle tuuli
Olen sinulle pilvi
yhdessä on hauskaa ! - tuulentupaa
Oletko se tuuli jonka korvissa soi,
lämmin väre josta sydämeni unelmoi.
Vai pieni henkäys jota puiden lehdiltä ei nää,
joka vaivoin taivuttaa hentoa heinää.
Oletko se tuuli joka myrskyssä tuhoja kylvää,
jota maamies viljan lakona pelkää.
Vai lienetkö puhuri joka merellä raataa,
tai trombi mikä syksyllä metsiä kaataa.
Minä olen pieni pilvi vainen,
taivaan kannella seilaava hahtuvainen.
Kaikki tuulet vaikka mitä lupaa,
rakentavat kai itselleen tuulen tupaa.En tiedä..tuuli..korvat..
olen kuullut, joskus..
sydämeni..
käy lämpöisenä..
Sinulle..
puhuit tuulenhenkäyksistä..
en huomannut..
tyypillinen mies..
En tuhoja kylvä..
tuen viljaa..
en lakoa toivo..
elämän meiltä muuten vie..
Olen vain..
Hurriganes..
en merellä..
syksyllä riehu..
olen vain..
myrsky.
Pilvi..
tuo pienoinen..
ei vähäinen..
kuitenkin suuri..
joka tuulet ulvottaa..
hiljentäen..
rakentaen tuvan..
pienoisen.- tuuli, joka
Haaveilija60 kirjoitti:
En tiedä..tuuli..korvat..
olen kuullut, joskus..
sydämeni..
käy lämpöisenä..
Sinulle..
puhuit tuulenhenkäyksistä..
en huomannut..
tyypillinen mies..
En tuhoja kylvä..
tuen viljaa..
en lakoa toivo..
elämän meiltä muuten vie..
Olen vain..
Hurriganes..
en merellä..
syksyllä riehu..
olen vain..
myrsky.
Pilvi..
tuo pienoinen..
ei vähäinen..
kuitenkin suuri..
joka tuulet ulvottaa..
hiljentäen..
rakentaen tuvan..
pienoisen.Sellainen tuuli joka korvaan sanoo,
pikku tuulahdus rakkautta anoo.
Henkäykset korvaan sanan kuiskaa,
pienen pusun poskelle muiskaa.
Sellainen tuuli joka rakeita viskoo,
pyry raastava hiuksia kiskoo.
Kaikkialla väärän suunnan määrää,
kokoajan niskassa ohjeineen häärää.
Minä pilvenä taivaalla matkaa taitan,
iltaruskoon itseni nukkumaan laitan.
Tuuli aamulla hereille saa,
alla vilisee silloin kaunis valkoinen maa.
Nautinnollista lukea.
Kiitos ja aurinkoa päivääsion miellyttävää saada positiivista palautetta runoilusta..
paljon oppimista edessä..
kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483