Olen sinulle..

60 :)

tuuli,
vaeltava pilvi,
rantaan tuleva aalto,
sinun..

Otan sinut mukaani,
vien sinut maailman valoon,
paikkaan,
jossa rakkaus asuu,
surun sormistasi huuhdon,
sinut elämään saa..

Katseesi sinitaivaaseen,
josta lemmenvalo,
lumenvalon taittaa,
viileän hehkun silmissäsi muuttaa,
minut siellä näät..

Ihoasi helmeilevää,
tuoksua lemmen haistelen,
ohitsein kiitää,
käsiäin liikutan,
kuin laineita vartalollasi,
huulillain huuliasi tavoittaen,
löytäen rytmin laineiden..

9

456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että toit omana aloituksena,
      sillä tämä runosi ON sen arvoinen toden totta.

      Kiitos !

      • sydän ystäväin..
        kannustat ja opetat..

        :)


    • Minulta :)

      Olet minulle tuuli
      Olen sinulle pilvi
      yhdessä on hauskaa !

      • yhdessä pilvissä vaelletaan..
        sielä..
        täälä..
        nautin siitä..
        Sinä ja Minä :)


    • tuulentupaa

      Oletko se tuuli jonka korvissa soi,
      lämmin väre josta sydämeni unelmoi.
      Vai pieni henkäys jota puiden lehdiltä ei nää,
      joka vaivoin taivuttaa hentoa heinää.

      Oletko se tuuli joka myrskyssä tuhoja kylvää,
      jota maamies viljan lakona pelkää.
      Vai lienetkö puhuri joka merellä raataa,
      tai trombi mikä syksyllä metsiä kaataa.

      Minä olen pieni pilvi vainen,
      taivaan kannella seilaava hahtuvainen.
      Kaikki tuulet vaikka mitä lupaa,
      rakentavat kai itselleen tuulen tupaa.

      • En tiedä..tuuli..korvat..
        olen kuullut, joskus..
        sydämeni..
        käy lämpöisenä..
        Sinulle..
        puhuit tuulenhenkäyksistä..
        en huomannut..
        tyypillinen mies..

        En tuhoja kylvä..
        tuen viljaa..
        en lakoa toivo..
        elämän meiltä muuten vie..
        Olen vain..
        Hurriganes..
        en merellä..
        syksyllä riehu..
        olen vain..
        myrsky.

        Pilvi..
        tuo pienoinen..
        ei vähäinen..
        kuitenkin suuri..
        joka tuulet ulvottaa..
        hiljentäen..
        rakentaen tuvan..
        pienoisen.


      • tuuli, joka
        Haaveilija60 kirjoitti:

        En tiedä..tuuli..korvat..
        olen kuullut, joskus..
        sydämeni..
        käy lämpöisenä..
        Sinulle..
        puhuit tuulenhenkäyksistä..
        en huomannut..
        tyypillinen mies..

        En tuhoja kylvä..
        tuen viljaa..
        en lakoa toivo..
        elämän meiltä muuten vie..
        Olen vain..
        Hurriganes..
        en merellä..
        syksyllä riehu..
        olen vain..
        myrsky.

        Pilvi..
        tuo pienoinen..
        ei vähäinen..
        kuitenkin suuri..
        joka tuulet ulvottaa..
        hiljentäen..
        rakentaen tuvan..
        pienoisen.

        Sellainen tuuli joka korvaan sanoo,
        pikku tuulahdus rakkautta anoo.
        Henkäykset korvaan sanan kuiskaa,
        pienen pusun poskelle muiskaa.

        Sellainen tuuli joka rakeita viskoo,
        pyry raastava hiuksia kiskoo.
        Kaikkialla väärän suunnan määrää,
        kokoajan niskassa ohjeineen häärää.

        Minä pilvenä taivaalla matkaa taitan,
        iltaruskoon itseni nukkumaan laitan.
        Tuuli aamulla hereille saa,
        alla vilisee silloin kaunis valkoinen maa.


    • Nautinnollista lukea.
      Kiitos ja aurinkoa päivääsi

      • on miellyttävää saada positiivista palautetta runoilusta..
        paljon oppimista edessä..
        kiitos


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe