Audio Pro Stage 44 -hyllykaiuttimet (1 000 mk/pari) vs. Infinity Reference 31i (3 000 mk/pari)
Infinity muodostaa paljon paremman tilavaikutelman ja stereokuva toistuu syvyyssuunnassa paremmin. Orkesteri on paremmin läsnä ja soittimet paikantuvat melko tarkasti. Myös basso on paremmin kontrollissa. Tätä on mukava kuunnella.
Audio Pro on ihan siedettävä, mutta tilavaikutelmaa se ei muodosta.
Testattu cd-soittimella. MP3:lla eroa ei ole näinkään paljon, koska MP3 ei muodosta tilaa.
Kyllä kaiuttimissa on eroa :O
2
2579
Vastaukset
- Kudelski
Hyllykaiuttimet on tarkoitettu hyllyille asennettaviksi. Niiden toistossa on otettu huomioon seinäheijastumien aiheuttama bassojen vahvistuminen. Tästä syystä hyllykaiuttimien bassoaluetta leikataan 6 dB:llä. Mikäli laitat hyllykaiuttimet ja lattiakaiuttimet samaan paikkaan, ihan varmasti soundaa erilaiselta!
Toisekseen lattiakaiuttimien välissä on yleensä ilmaa, ei hyllyllistä kirjoja tai heijastavaa seinää. Tällainen lisää aina äänikuvan kolmiulotteisuutta ja stereokuvan selektiivisyyttä. - Hifisti
mutta halvat kajarit jos muutamalla tonnilla saaa- eli ei voi hyviä.. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255