Puistossa

Dionysos

Haluaisin tavata sinut ja ihailla katseellani vartaloasi kauempaa. Katselen takaapäin kun istut puiston penkillä. Ajattelen miltä tuntuisi panna sinua takaapäin. Selkäsi kaari on niin kaunis. Siirryn lähemmäs ja istun viereesi. Katselen rintojesi muotoja aivan läheltä. Huomaat tuijotukseni ja vilkaiset minua. Käännät heti pääsi pois huomaat himokkaan katseeni. Kun katselen sinua ja melkein tunnen nopeutuneen hengityksesi alan todella kiihottua ja hosuni käyvät ahtaiksi. Olen liian kiihottunut. Haluan sinua niin paljon. Nostan käteni ja kosketan sillä selkääsi ja hiuksiasi. Säpsähdät rajusti ja notkistat selkääsi jolloin kauniit rintasi työntyvät eteen. Säihkähdät, mutta et liiku. Käteni siirtyy alaspäin ja hivelee alaselkääsi. Värähdät taas. Saat ehkä kosketuksestani kylmiä väreitä, mutta naaman punotuksesta päätellen sinulla on kuuma. Nostan toisenkin käteni ja hyväilen sillä kaulaasi. Tunnen kuinka nopeasti hengität. Siirrän kättäni alaspäin ja hivelen paitasi läpi rintojasi. Olet todella hengästynyt ja haukot ilmaa. Työnnyn lähemmäs. Et pistä vastaan. Käännät päätäsi minua kohti ja työnnän huuleni vasten kosteita huuliasi. Suutelemme ja alan voimakkaammin hyväilemään rintojasi. Tunnen kuinka nännisi kovettuvat paidan alla. Hyväilen toisella kädelläni alaselkääsi paidan alta. Lopetamme suudelman. Nostat päätäsi ja haukot ilmaa kiihottuneena. Suutelen kaulaasi ja alan hellästi nuolla sitä. Siittän käteni paitasi alle ja nostan sitä. Alan hyväillä paljaita rintojasi ja nipistelen kovina törröttäviä nännejäsi. Sitten siirryn suutelemaan niitä ja imemään niitä. Voihakaiset hiljaa. Huomaan kuinka kiimainen olet. Kaluni on jo aivan kova ja vaatii päästä pois housujen puristuksesta. Otan kiinni kädestäsi ja asetan sen housujeni pullottavalle etumukselle. Alat varovasti hyväilemään. Tunnet kuinka iso ja kova olen. Avaan housusi. Työnnän käteni housuihisi. Alan tunnustelemaan pilluasi pikkuhousujesi läpi. Tunnen kuinka kosteat ne ovat ja se saa kaluni sykähtämään. Tunnet sen ja alat äkkiä avata housujani. Vedät nopeasti housuni auki ja etsit käteesi kovan kyrpäni. Otat sen käteesi todella hellästi. Pitelet sitä vain ensin kädessäsi. Sitten alat hyväillä sitä kevyesti edes takaisin. Samalla hyväilen turvonnutta klitoristasi pikkuhousujesi läpi. Alat keinuttaa hitaasti lantioitasi. Nautit kosketuksestani. Tunnen kuinka pillusi kastuu jo aivan märäksi. Jatkan hyväilyä ja kiihdytät liikettäsi ja hierot pilluasi sormiani vasten. Tunnen jo kuinka alat lähestyä orgasmia. Olet niin kiihottunut. Mutta yhtäkkiä työnnyt pois ja nouset. Siittyt polvillsi eteeni ja hymyilet. Katseemme kohtaavat ja näen jo pilkeen silmissäsi. Sitten siirrät katseeni edessäsi kohoavaan kyrpääni. Pitelet sitä varovasti käsissäsi. Siirryt lähemmäs ja tunnen jo hengityksesi sen iholla. Avaat suusi ja lipaiset kielelläsi huuliasi. Yritän jo malttamattomana työntää himokkaan kyrpäni suuhusi, mutta estät sen. Siirryt lähemmäs ja nuolaiset yhtäkkiä kaluani koko pituudelta. Sitten suutelet sen päätä ja nuolet suuhusi märän tipan sen päästä. Maistat sitä. Se saa sinut niin kiimaiseksi ettet enää voi pidätellä itseäsi. Avaat suusi ja otat kyrpäni suuhusi niin pitkälle kuin voit. Huokaisen nautinnosta. Melkein saan heti. Suusi tuntuu uskomattoman hyvältä ja hyväilee kiimaista kyrpääni. Alat liikuttamaan päätäsi edestakaisin ja hellästi imet kyrpääni. Hyväilet samalla kovia kiveksiäni. Jatkat niin kunnes näet että minulta tulee kohta. Tunnet kuinka kyrpäni alkaa sykkiä suussasi. Otat sen pois suustasi ja alat runkata kädelläsi nopeasti. Kokoajan kiihdytät tahtia. Toisella kädellä läpsit pallejani, niin että ne saavat minut melkein räjähtämään halusta purkautua. En voi enää mitään kiimalleni. Annan tulla ja laukean kovalla paineella naamallesi ja avoimeen suuhusi. Nuolet spermaani niin paljon kuin ehdit. Sitten otat kyrpäni suuhusi ja annat tulla loput suuhusi. Suusi täyttyy kiimaisesta nesteestäni ja nielet kaiken halukkaasti. Sitten nouset ylös ja suutelet minua rajusti suulle. Työnnät kielesi suuhuni ja maistan oman spermani maun.

Jos haluat kuulla lisää niin lähetä minulle jatkosi tälle tai oma fantasiasi !

5

6186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niina

      Kerro mulle mitä sä sit mulle tekisit? Riisuisin itseni alasti ja menisin kontalleni etteesi paljas ja kimainen pilluni sua kohti. Työntäisitkö heti kovan kyrpäsi rajusti ja yhdellä työnnöllä sisääni?

      • Dionysos

        Kiihottiko tarinani sinua? Hyväilitkö kiihottuneena itseäsi samalla kun luit sitä?


        Otat minua kädestä kiinni ja sanot, että mennään luoksesi. Kun pääsemme perille, et ehdi sanoa mitään kun painan huuleni huuliasi vasten. Suutelemme kuumasti ja kielesi leikittelee suussani. Sitten ohjaat minut makuuhuoneeseen ja pyydät menemään sänkyyn. Katselen sinua. Vartalosi on kaunis. Alat hitaasti riisua vaatteitasi. Otat ensin paitasi pois. Ihailen kiinteää selkääsi ja vatsaasi. Poistat housut. Sinulla on alla valkoiset stringit. Kâännyt selin minuun ja hosuissani alkaa pullistua kun näen nyt paljaan takapuolesi edessäni. Se on ihanan pyöreä ja kiinteä. Pyllistät ja lasket hitaasti pikkuhousut jalastasi. En voi olla huokaisematta ääneen kun näen paljaan pillusi reisiesi välistä. Se on posliini ja näen kuinka se kiiltää ja punoittaa kiihotuksestasi. Alan riisua itseäni. En tuhlaa aikaa ja heitän äkkiä kaikki vaatteeni lattialle. Kyrpäni nousee kovana pois mustista boksereistani. Tuijotat sitä ja hymyilet. Sanot, että se maistui ihanalta. Vastaan haluavani maistaa nyt omaasi. Tulet lähemmäs ja otan sinua kiinni lantioistasi. Hyväilen vatsaasi ja sitten takapuoltasi. Työnnän pääni kohti alavatsaasi ja kurotan kielelläni kohti klitoristasi. Värähdät kun kosketan sitä kieleni kärjellä. Sitten työnnän sinut sängylle viereeni. Poistan sinulta rintaliivit. Kyrpäni sykähtää kun näen suuret pystyssä kovina törröttävät nännisi. Otan toisen suuhuni ja imen ja näykin sitä. Samalla hyväilen kädelläni märkää pilluasi. Voihkit tyytyväisenä. Siirryn alemmas ja alan nuolla pilluasi koko pituudelta. Se on aivan märkä ja maistan kiimasi. Kiusaan kielen kärjelläni klittaasi. Alat liikutta lantiotasi. Se kiihottaa minua paljon. Haluan sinun saavan orgasmin ja aion sen myös sinulle antaa. Imen välillä klitoristasi suuhuni kevyesti. Kun huomaan että alat olla jo lähellä työnnän yhden sormen hitaasti tiukkaan vakoosi. Kastelen sen nesteessäsi. Samallalla jatkan klitoriksesi hyväilyä suullani ja kielelläni. Alat jo kiemurrella voimakkaasti. Lantiosi kaareutuu. Juuri kun tunnen että pillusi alkaa sykkiä ja olet saamassa, työnnän pillunesteestäsi märän sormeni hitaasti suklaareikääsi, syvälle. Voihkaiset lujaa ja tunnen kuinka pillusi ja persereikäsi alkavat kouristella voimakkaasti. Iniset ja tärähtelet orgasmin tahdissa.

        Sinun vuorosi jatkaa tästä. Mitä haluaisit tehdä pystyssä seisovalle kovalle kyrvälleni, joka janoaa päästä täyttämään tiukan ja kiimaisen pillusi?


      • Dionysos

        Kiihottaisko sua jos työntäisin kovan ja paksun kyrpäni rajusti märkään pilluusi takaapäin ja vetäisin samalla sua hiuksista? Haluisitko että työntäisin sormen samalla sun persereikään kun panisin sua takaapäin?


      • Dionysos

        Kyrpäni seisoo aivan kovana ja janoaa kosketustasi. Siirryt kontallesi ja nostat kauniin kiinteän pyllysi ylös. Näky on todella kiivottava. Pillusi on aivan turvoksissa ja kiiltää. Tulen taaksesi ja tartun takapuoleesi. Hyväilen pyöreitä pakaroitasi ja lantiotasi. Hieron kovalla kyrvälläni pilluasi, mikä saa sinut voihkimaan. Sanot, että haluat minut sisääsi. Työnnän kyrvälläni kovempaa pilluasi vasten ja samalla läimäisen kädelläni persettäsi. Se saa sinut huudahtamaan ja alat täristä kiimassasi. Tartun toisella kädellä lantiostasi ja toisella hiuksistasi ja työnnän yhdellä työnnöllä paksun kyrpäni sisääsi. Huokaiset lujaa. Olen hetken vain paikallani ja silitän selkääsi. Pyöritän pienellä liikkeellä kaluani sisälläsi, koko ajan hiukan nopeammin. Työnnän sisään ja ulos ensin pienellä
        liikkeellä, sitten isommalla. Huomaan, että orgasmisi lähestyy taas, mutta en vielä suo sinulle sitä nautintoa. Vedän kaluni sisältäsi ja hengähdät tuskaisen kiihottuneena. Tunnet sormeni pillullasi, levitän mehujasi kohti peppuasi. Et jaksa odottaa kärsivällisesti kun liukastan peppureikääsi, vaan kerjäät minua sisääsi. Hymyilen tyytyväisenä kuullessani miten paljon haluat minua, enkä enää malta odottaa. Levitän käsilläni pakaroitasi ja varovasti työnnän vieläkin mehuistasi liukkaan kaluani tiukkaan reikääsi. Pidän lujasti kiinni lantiostasi ja työnnän vähän matkaa sisällesi. Hieron toisella kädelläni etukautta klitoristasi, etkä pysty pysymään enää hiljaa. Selkäsi on jo pienellä kaarella, myötäilet liikkeitäni lisää anellen. Kiihdytän vauhtia. Kivekseni läiskähtelevät rivosti kiinni peppuusi ja rintasi heiluvat. Tunnet miten täytän sinut uudestaan ja uudestaan. Olemme molemmat ihan lähellä laukeamista. Jatkan todella rajusti vielä hetken ja laukean sisääsi. Kuuma tunne saavuttaa sinutkin ja kehosi tärisee orgasmista. Työnnän muutaman kerran kaluani hitaasti sisääsi kunnes jalkasi pettävät ja käymme makaamaan sängylle vierekkäin. Suutelen hellästi huuliasi. Olo on aivan mahtava.


    • yrjö puska

      Oletko kuullut sellaisesta kuin kappalejako? Tarinasi on ehkä hyväkin, mutta kukaan ei pysty lukemaan sitä tällaisena pötkylänä. Kappalejako antaa hengityksen tarinalle ja aivoille aikaa nauttia hyvästä kerronnasta. Antaisin periaatteellisen ohjenuoran jaoittaa jutun keskimäärin kolmen neljän rivin mittaisiin kappaleisiin. Hyvä tarina paranee näin tuplaten, lukijalle tulee paremmat sävärit, seisokit yms...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe