Voiko lasikuitutapetin laittaa suoraan paperitapetin päälle. Seinä on Gyproc levyistä. Ja mitä tulee ottaa huomioon.
lasikuitutapeetti
11
630
Vastaukset
- painavaa kamaa
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Missään olosuhteissa!!!!!!!!!!!!!!!!- remppaa
eikö tapetti pysy seinässä?
- ite.
remppaa kirjoitti:
eikö tapetti pysy seinässä?
mitä tapahtuu kun kastelet tapetin seinäliimalla...
edellinen vastasi fiiliksellä ilman tietoa.
ps. onko lasikuitutapetti hienoa? - remppaa
ite. kirjoitti:
mitä tapahtuu kun kastelet tapetin seinäliimalla...
edellinen vastasi fiiliksellä ilman tietoa.
ps. onko lasikuitutapetti hienoa?tapetin pinnan ja liimaisi sen jälkeen lasikuitutapetin. Se liimahan jämähtää nopeasti.
- heh.
remppaa kirjoitti:
tapetin pinnan ja liimaisi sen jälkeen lasikuitutapetin. Se liimahan jämähtää nopeasti.
näen sieluni silmillä karmean näköisen seinän...
mikä sinua lasikuitutapetissa kiihoittaa? - remppaa
heh. kirjoitti:
näen sieluni silmillä karmean näköisen seinän...
mikä sinua lasikuitutapetissa kiihoittaa?On helppohoitoinen lapsiperheessä.
- hankala.
remppaa kirjoitti:
On helppohoitoinen lapsiperheessä.
huoltaa. kolhuja on tullut tasitettua rättien kanssa ja tulitikulla jäljiteltyä tapetin kuvioita...
konservaattorin hommaa...
yleensä suosittelen ylitasoitusta jos tapetti on ammattilaisen asentama...
- ei helpoimman kautta
onko se nyt niin iso homma ottaa yhet tapetit pois seinästä? joskus yrittämällä päästä mahdollisimman vähällä ja helpolla joutuu tekemäänkin kaksi kertaa suuremman homman, kun helpolla työllä homma onkin mennyt vtuiks.
- remppaa
Jos tapetin alla on gyproc levy, niin sen päälle pitäisi vetää maalikerros ennen lasikuitutapetin liimausta. Siksi ajattelin, että sen maalikerroksen voisi vetää paperitapetin päälle. Eihän silloin homma ole kaksinkertainen.
- joskus.
remppaa kirjoitti:
Jos tapetin alla on gyproc levy, niin sen päälle pitäisi vetää maalikerros ennen lasikuitutapetin liimausta. Siksi ajattelin, että sen maalikerroksen voisi vetää paperitapetin päälle. Eihän silloin homma ole kaksinkertainen.
tekis mieli olla kärpäsenä katossa kun mutulla ja fiiliksellä painetaan...
remppaa kirjoitti:
eli tinneri/tärpätti/lakkabensiinipohjaisella maalilla voi maalata tapetit, koska ei imeydy yhtä hyvin tapettiin mitä vesiohenteiset maalit.
Silloinkin kyse siitä, miten hyvin tapetit on kiinni seinässä.
Ennen tai jälkeen maalauksen on hyvä tarkistaa, ettei seinässä ole kohoutumia, sillä lasikuitutapetti tuo jokaisen nyppylän esille. Varsinkin, jos se maalataan vaalealla sävyllä.
Sitten jos aiot joku päivä vaihtaa lasikuitutapetit on helpompi laittaa päälle saneerauslevy kuin irrottaan tapetit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279