kymmisaaphaat jalassa
mie kirjotan pölkkypännälä
sypstantiivit ja atjektiivit
panen värpitki jonhoon
siehän
ossaat räknätä
mie olen täälä
missä ei tätä kieltä
ymmärretä
Yhen vyykuurtin päässä
7
204
Vastaukset
ite mitä oot kirjoittanut, minä en saa selvää! *nauraa* :D
eli minä asun ilimeisesti sitten siellä, missä tuota kieltä ei ymmärretä..*pyryskis*
Pittää hönttästä erikeeperin ostoon, täällä alkoi räystäät tippuun... :o[- Minanoita
Vain sinulle sama suomennettuna:)
Yhden postikortin päässä
kumisaappaat jalassa
kirjoitan lyijykynällä
substantiivit ja adjektiivit
laitan verbitkin joukkoon
sinähän osaat laskea
että minä olen täällä
missä tätä kieltä ei
ymmärretä
Sinua kiittää ystiksesi noitanen:))))
Se on nyt tätä aikaa ... jumpperit ja pipo
kuin simmarit ... oho... jos kuitenkin kumpparit
kumppaniksi kun ulos lähdetään...lits lots läts...
ätshii ... on kyllä piikki otettu- mikä lienee.
Hyvin runostasi otteen saa ja selvää kuin
vesi räystäiltä tippuu - kuin Tippavaaran
vanha isäntä.
Perskutarallaa - mikä vyykuurti on ?
( vaiko ammatillista latinaa )- Minanoita
Kuiskaa: suomennos osuus löytyy
tälläkertaa Murukullan vastaukskiitoksestani, katoppa
sieltä mikä on vyykuurtti...
Ja kyllä täällä saa olla kumpparit jalassa
loskaa on ja vettä tippuu,
auton kanssa saa ajella tosi hiljaa kun
on niin kamalan liukasta...
Ystäväin otahan vastaan
kaunein kiitoksein:))) Minanoita kirjoitti:
Kuiskaa: suomennos osuus löytyy
tälläkertaa Murukullan vastaukskiitoksestani, katoppa
sieltä mikä on vyykuurtti...
Ja kyllä täällä saa olla kumpparit jalassa
loskaa on ja vettä tippuu,
auton kanssa saa ajella tosi hiljaa kun
on niin kamalan liukasta...
Ystäväin otahan vastaan
kaunein kiitoksein:)))Minulla on yleensä tapa tai pyrin tai miten tuonkin
ottaa kun kommentoin niin en muiden tekstejä lue
niin tarkkaan,etten samoilla hiilijäljillä kulkisi ja ehkä
siksikin saattaa joskus jäädä jotain huomaamatta.
Mutta vaivalloisesti taaperran perässä etanan vauhdillani
tiukissa kaarteissa etten metsähallituksen puolelle ajaisi
liukkailla keleillä kun samat pohjalliset niin suven kuin
jääkelin teillä ja samat sormet näpyttää sitä mitä aivot
raksuttaa - kuin mummon kaappikello harvakseltaan.
No niin taas tekstiä tuli - hymyn kera - ja niin valkeaa
jotta oikein hämmästyy tähän kirkkauteen ja mitenhän
sitten jos vielä Sunking paistattelisi päivää.
Juu - olet Sinä kaunis Ystävä hyvä !
- Mysteriet
Siel o Siu kieles ja puhees - ain niit joku ymmärtää =)
Tykkään minä- Minanoita
Tuo oli lohdullisesti ilmaistu...
Mie tykkään ko poikkeat kylässä
siitäpä tack ja pock:))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä702078- 1291406
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321383- 1431092
- 105957
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten360884Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664