Ollaan lähdössä pian alanyaan hotelli fougereen. Onko kellään tietoa minkälainen paikka se on?
Onkohan tanssipaikkoja missä kuuluis myös suomalaista iskelmää?
Missäköhän hinnoissa pyörii mokkanahkatakit naisten? ja mistäköhän löytyis?
hotelli fougere
2
593
Vastaukset
En tiedä hotellista, mutta miten ihmeessä joku voi kaivata suomalaista iskelmää kun lähtee lomalle ulkomaille???? Sitä suomalaista iskelmää tunkee täällä niin paljon joka puolella ihan kyllästymiseen asti, itse en halua kuulla yhtään suomalaista musiikkia kun olen Turkissa on päinvastoin ihanaa kuunnella aivan jotain muuta. Sitä paitsi suomalainen musiikki on tosi syvältä! Jos sitä kaipaat avaa radio nova niin eiköhän ala riittää kun sitä kuuntelet muutaman viikon tai Iskelmäradio aivan sama juttu!!!
- Fougereen myöskin
En ymmärrä miks ihmeessä näillä keskustelupalstoilla pitää kommentoida mitään, jos ei pysty antamaan kunnon vastausta???!!!
Mä olen ottanut paljon selvää eri mestoista ihan netistä. Googleta pelkkä Alanya, ja heti siitä ensimmäisenä löytyy Tsau- Kohteet. Sieltä löytyy hyvinkin paljon tietoa kaupoista ym. mestoista.
Meillä lento 3.9!!! :)
Koska teillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059