Ollaan lähdössä pian alanyaan hotelli fougereen. Onko kellään tietoa minkälainen paikka se on?
Onkohan tanssipaikkoja missä kuuluis myös suomalaista iskelmää?
Missäköhän hinnoissa pyörii mokkanahkatakit naisten? ja mistäköhän löytyis?
hotelli fougere
2
645
Vastaukset 2
En tiedä hotellista, mutta miten ihmeessä joku voi kaivata suomalaista iskelmää kun lähtee lomalle ulkomaille???? Sitä suomalaista iskelmää tunkee täällä niin paljon joka puolella ihan kyllästymiseen asti, itse en halua kuulla yhtään suomalaista musiikkia kun olen Turkissa on päinvastoin ihanaa kuunnella aivan jotain muuta. Sitä paitsi suomalainen musiikki on tosi syvältä! Jos sitä kaipaat avaa radio nova niin eiköhän ala riittää kun sitä kuuntelet muutaman viikon tai Iskelmäradio aivan sama juttu!!!
- Fougereen myöskin
En ymmärrä miks ihmeessä näillä keskustelupalstoilla pitää kommentoida mitään, jos ei pysty antamaan kunnon vastausta???!!!
Mä olen ottanut paljon selvää eri mestoista ihan netistä. Googleta pelkkä Alanya, ja heti siitä ensimmäisenä löytyy Tsau- Kohteet. Sieltä löytyy hyvinkin paljon tietoa kaupoista ym. mestoista.
Meillä lento 3.9!!! :)
Koska teillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341092Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135923Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 73590
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 36454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398