Palveluita päivitetään 4.3.

Suomi24toimitus

Suomi24:n palveluita päivitetään 4.3. klo 03.00 - 08.00 välisenä aikana. Päivityksen aikana palvelun toiminnassa voi esiintyä lyhyitä katkoksia.

Pahoittelemme katkoksista aiheutuvaa haittaa.

Terveisin
Suomi24

59

2949

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pave.

      Ja mikähän tämän päivityksen jälkeen lakkaa toimimasta?
      Ettei vaan yritettäisi tehdä sivustosta entistä epävakaampaa ja toimimattomampaa?
      Niin ja 10 9= ? (Teidän mukaan se ei mäköjään ole ainakaan 19 - Normaalimatematiikan mukaan se muuten on! )

      • suoli24 paskaa

        juu yhdyn tähän,, täyttä paskaa ollu jo monta vuotta ihan suolesta


      • konetta 24 v käyttän
        suoli24 paskaa kirjoitti:

        juu yhdyn tähän,, täyttä paskaa ollu jo monta vuotta ihan suolesta

        -Pysy pois näitä sivuita.
        - tee itse parempi


    • elän toivossa

      uudistuksissa on siitä ettei huoneita enää voisi täyttää samasta ip.osoitteesta ja enemmän toivottavasti siitä että sheriffit tunnistetaan luotettavasti että enää ei samalla häiriköllä voisi olla useampaa sheriffin nickiä.

    • hyvä, nyt kun menee meiliin, tulee ilmoitus:

      "HTTP Status 404 - /login.do
      type Status report
      message /login.do
      description The requested resource (/login.do) is not available.
      Apache Tomcat/5.5.27"

      tätähän ei ennen tullut eli päivitys on onnistunut!! Hienoa.

      • ottaa pannuun

        tuollaista tekstiä minullakin pukkaa, kun yrittää postiisa päästä. "Parannuksia" parannusten perään:((


    • katreetta

      Eipä ilmoituksenne liikoja ilahduta,kun postikin temppuilee vielä ajoittain ja tulee,ilmoitus,että viestiin on tehty muutoksia ja koko viestiyritelmäsi häipyy saman tien.

      • ...se tarkoittaakin sitä, että nyt katkoksiin tulee katkoksia. Katkoksethan ovat se normaali olotila ja jos nyt tulee katkoksia, niin niitähän tulee sitten katkoksiin? Toisaalta ei kai ilmaisesta palvelusta pitäisi valittaa....


      • olos

        Minuakaan kun posti jää "jauhamaan" kun yritän varmistaa ,lähtikö viesti vai ei.Miksei siitäkään tule selvästi tieto ikkunaan?? Pitäisikö tämän "muutosrumban"jälkeen yrittää kirjautua uudestaan (puhtaalta-pöydältä)?Mikä on Suomi24:n ohje käyttäjille??


    • päivitys hhahahah

      päivän paras vitsi suoli 24 ltä hah

    • Vieläkö päivityksistä on haittaa? Siis onko nyt tilanne normalisoitunut eli kaikki toimii nyt niinkun olette suunnitelleet?

    • Tret

      päivityksessä se, että sähköpostiin ei saa liitettyä liitteitä? Välillä niitä jo pystyi liittämään, mutta nyt ei taas.

    • Jepjepjep!!!

      EI vieläkään posti toimi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • kohta vaihdan

        sähköposti menee harmaaksi,eikä pysty lähettämään viestejä eteenpäin kun avaan sähköposti osoitteet.täytyy kirjautua ulos ennenkuin pystyy jatkamaan koneella,,hieno uudistus,,


      • päivitä itses ensin
        kohta vaihdan kirjoitti:

        sähköposti menee harmaaksi,eikä pysty lähettämään viestejä eteenpäin kun avaan sähköposti osoitteet.täytyy kirjautua ulos ennenkuin pystyy jatkamaan koneella,,hieno uudistus,,

        -puhdistakaa koneenne, käytä ilman viruksia.


      • päivitä itses ensin kirjoitti:

        -puhdistakaa koneenne, käytä ilman viruksia.

        No voi nyt harmi, olisi tuota sähköpostia tarvinnut käyttää eikä toimi sivut alkuunkaan :(


      • alitta
        turtja2 kirjoitti:

        No voi nyt harmi, olisi tuota sähköpostia tarvinnut käyttää eikä toimi sivut alkuunkaan :(

        Joo, katkos/päivityshän piti loppua 8.00? onkohan oikeesti vaihdettava postiosoitetta? paljon tärkeitä viestiketjuja postissa ja olis aika paha jos ne sieltä "katoaisi". suomi24, vastauksia, kiitos!!!


    • suomi24 uudistus ei ollut hyvä. omalla kohdalla ei viestit lähteneet eikä vastapuolelta tulleet viesti päässyt minulle asti. ja vaikkakin lähetin viestin ja se pääsi perille asti se ei näkynyt minulla lähetettynä

    • truiutiiufhj

      Salasanan vaihto ei ole onnistunut aikoihin, jospa sekin korjaantuu.

    • Nvm.62

      Todellakin, että parannuksia tehtiin..... mitä loppujen lopuksi tehtiin?
      Kyllä on parannukset menneet päinvastoin, eli "ojasta allikkoon"!
      Siksi avasin gmailin. Täytyy sanoa, että toimii moitteettomasti.

      • josse332

        Ei saakeli.. Taas ku pitäs mailiin päästä niin suomi24 kusee!! Ja varmasti vaan huononee tämä valmiiksi surkea sähköposti!


      • just joo
        josse332 kirjoitti:

        Ei saakeli.. Taas ku pitäs mailiin päästä niin suomi24 kusee!! Ja varmasti vaan huononee tämä valmiiksi surkea sähköposti!

        Eipä pääse mailiin ei...olis itelle ollu ehdottoman tärkeää nähdä maili heti aikaisin aamulla...nyt menee päivän ohjelma sekaisin...kun ei nää mailejään. Pitää ottaa joku muu osoite käyttöön, jonka saa varmuudella auki.


      • netuli

        Hyvä että joku kommentoinut gmailia positiivisessa mielessä, itse nimittäin ajattelin kanssa siirtää sähköpostini sinne kun suomi24 ei näytä enää haluavan pitää asiakkaitaan.. Postiin kun yrittää päästä niin heittää aina takaisin etusivulle... Sähköpostit ei lähde eikä tule perille...paitsi roskaposti... Hermo menee tällaseen p*skaan...


    • Ainakaan posti ei vaihteex aukee!!!

    • Postiin ei pääse, vaikka pitäis!
      Kiukkupotkuraivarin paikka................. taas kerran!!
      Thänks!

      • "Kiukkupotkuraivarin paikka................. taas kerran!!"

        Pelastit tosi..typy mun päivän, kiitos :-D :-D!

        No pännihän tuo postin toimimattomuus minuakin...


      • Mies-72 kirjoitti:

        "Kiukkupotkuraivarin paikka................. taas kerran!!"

        Pelastit tosi..typy mun päivän, kiitos :-D :-D!

        No pännihän tuo postin toimimattomuus minuakin...

        Nyt ei hyvä heilu. ... Raivotaan yhdessä. =o/
        Viikonloppuja!


    • posti ei toimi siis email?????

      • ellul

        en pääse postiini! :(


      • Tärkeä viesti olisi pitänyt lähettää ainoa posti mutta kyllä nyt loppu kaikille rinkiimme vaihdamme firmaa
        ei voi luottaa kun kokus ilmoitus vielä 17 hengelle.
        Paska juttu
        Arttu


    • TMT

      Kello on 8 ja päivityksien pitäisi olla valmis mutta posti ei toimi!
      Voisitteko seuraavan päivityksen ilmoitukseen laittaa rehellisen ajan, yleensä päivitys kestää 2 vuorokautta kuten varmaan nytkin.

      • zimzala-bim-bom!

        Hurrien kyttäyssoftan asennuksessa on vissiin bugeja niiiin paljon, ettei potsi toimi. Jos vaikka joku erehtyis jotain luwa-luwa-luwatonta kirjuuttaan!


    • näyttää jo 8.09 eikä posti toimi, Pitäisi saada tärkeä viesti lähetettyä eteenpäin. Omat asiat kun eivät elä suomi24.fi päivityksien mukaan

      • neitiR

        Postiin ei pääse, ei pääse. Viivi vain tulee näkyviin, hän ei kyllä kiinnosta laisinkaan.


    • rantatyttö02

      suomi24 : ssä en saa postia avattua kun noita helvetin mainoksia on koko näytön verran esillä...
      tyhmääääää

    • Heltsu123

      mitenköhän nyt pääsee katsomaan saapuneita s.posteja....?

      • eitoimiei toimieitoi

        klo 8.34 ei toimi vieläkään .hyvä näin kun olen juuri vaihtamassa konetta ja operoijaa . kiva tietää ettei ainakaan tämä ole enä'ä mun juttuni


    • mie61

      Kellohan on jo yli 8 , miksei tämä pelitä???? Sähköpostiin ei pääse ...läppää vain mainoksiä toinen toisen perään ruudulle, ketä kiinnostaa viivit ja pumput ja seiskat???häh

    • Aariko223

      No entäs nyt päivitysajan jälkeen? katkotksia ei pitäisi varmaan tulla, mutta postiin ei pääse. Kirjauduin normaalisti sisään, ja painoin "posti" painiketta. mutta ei; se vain pysyi etusivulla. Kokeilin menemällä toista kautta, ei etusivulta. Ja aina vaan se palasi etusivulle. Joka kerta. Tämähän on mukavaa kun haluaisi postiinsa päästä. Kyseiseen ongelmaan toivoisin selitystä itse suomi24:tä

    • ... ja niitä katkoksia esiintyy näköjään myös päivityksen jälkeen !

    • sähköpostini ei toimi vieläkään!!!!

    • ulde

      suomi24-posti on vaan mennyt huonompaan suuntaan, ei näy,tai on tosi hidas.En enä suosittele kenellekkään.

    • Palvelua

      On Suomi24:n puolelta ylimielistä toimintaa, ei viitsitä edes laittaa tiedotteeseen uutta arviota milloin palvelu taas toimii. Mainokset kyllä pyörii mutta esim. posti ei! Toivottavasti mainostajatkin alkavat heräämään että käyttäjiltä alkaa kärsivällisyys loppumaan ja sitä kautta käyttäjät vähenee.

      Niin ja nuo yhteenlaskut on varmaan hurrien tekemiä kun oikealla vastauksella ei saa viestejä lähetettyä!

      • nörttileidi

        Ei ihme, että gle kahmii käyttäjiä...


      • ottaa päähän

        Voiskohan ensi kerrallla laittaa tietoa päivityksestä vähän isommalla ja sellaiseen paikkaan että sen näkee ensinmäisenä....eikä niin että 10 kertaa kokeilee ja odottaa että joko nyt pääsee sisälle...

        KIITOS


      • ei toimi
        nörttileidi kirjoitti:

        Ei ihme, että gle kahmii käyttäjiä...

        Ilmoittakaa nytr edes rehellisesti koska toimii..tiedoitteessa lukee klo 8....minkähän aikavyöhykkeen mukaan siellä edetään?
        Uus aika ruutuun...niin ei tarvii koko ajan koettaa ja katella noita älyttömiä mainoksia vaan!


    • hepsunkepsun

      Kello on jo melkein yhdeksän enkä vieläkään pääse sähköpostiini?!?!?!

    • eevamaija

      Huom! Kello on jo yli 8 Haluaisin tietää kestääkö katkos koko päivän
      Vai oletteko menossa kenties lakkoon?

      • hooh

        Mun on pakko päästä lukemaan sähköposti kun odotan tärkeetä postia!!!


    • Onkohan minulla kello väärässä kun ei vieläkään pääse lukemaan s-postia..? Missä vika kun ei pelaa..?

    • .............

      menee ilmeisesti enemmän aikaa kuin Suomi24 oletti. Täytyyhän sitä ruotsalaisten päästä suomalaisten sähköposteja lukemaan jotta ne kuvitteelliset "terroristit" saadaan kiinni. :) Ja ruotsalaiset tietysti voi aina lähettää meidän sähköposteja eteenpäin luettavaksi jenkeille kun käsky käy.

    • Hyvin toimittu, sähköposti ei toimi nyt ollenkaan. Kun painaa posti, niin siirtyy etusivulle. Eli kiitos tosi paljon.

    • Heltsu123

      ...olen jo kirjoittamassa reklamointia palvelun toimimatomuudesta. Kauppakirjat makaavat (tyhmä kun jätin) sähköpostissa. Kaupat tulisi tehdä parin tunnin päästä, en tiedä miten tässä käy. Ainakin laskun maksaja on tiedossa :) Ylläpitäjällä on varmaan sen verran dollareita takataskussa että nauttii kiusan teosta. Nähdä kun käyttäjät inisevät. Jonkun tyyppistä masokismiä ilmassa. T:hurri

    • Lemako

      Miksi sähköpostiin ei pääse vieläkään, vaikka kello on jo yhdeksän!!!?????

    • Yks entinen käyttäjä

      Ensinnäkin minkä aikavyöhykkeen mukaan siellä eletään. No joo, olen itsekin vaihtamassa s.postia, kuten niin moni muukin. Tätä vaan päivitetään! Ja ne mainokset.... ei oikein tiedä miten Suomi24 edes toimii, kun mainokset peittää kaiken alleen. Eikun menox johonkin muualle!!

    • Aariko223

      Nyt toimii ainakin meikäläisen posti! Toivottavasti muillakin ryhtyy toimimaan! Mutta päivitys oli IHAN turha, se vei aivan ilman syytä monien aikaa ja aiheutti ongelmia myös työasioissa, vai mitä?

    • Käytttäjä

      Nonii, NYT Ylläpito siis korjailee niitä meidän toivomiamme asioita sinne sähköpostin käyttöön.

      Olemmehan tässä pari kuukautta toivoneet monenlaista parannusta justiinsa uudistettuun postiin. Yritettäisiinkö olla nyt kärsivällisiä, että 'he' saavat duunata rauhassa sen postin MAILLE PAREMMAKSI käyttää.

      Itse toivon TAKAISIN ominausuutta aukaista sähköposti/maili OMAAN IKKUNAANSA!

      Odotetaan ny, sitten nähdään, miten ovat parantaneet mailiboksiamme!

      • ongelmia

        Vaivoin saan avattua posteja. Olen pari kertaa päässyt vastaamaan, mutta kesken viestin kirjoittamisen se katoaa jonnekin, ja näytöllä pyörii se kiekko...


    • gdfh

      nosto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe