Olemme viisi pian 18-vuotiasta nuorta naista. Olemme suunnitelleet reissua Eurooppaan, mieluusti rannalle. Olemme miettineet seuraavia maita: Italia, Ranska, Kreikka ja Espanja. Toivoisimme matkalta rantaelämää, shoppailua, vähän nähtävyyksiä ja hauskanpitoa. Mikä sopisi parhaiten kohteeksi? Kokemuksia?!
5 x 18v - Minne matkalle?
13
512
Vastaukset
- mummeliMYMMELI
Voi kuinka tuleekaan mieleen nuoruuden kesät etelän lämmössä! Se oli elämän parasta aikaa, ja pitäisikin päästä uudestaan kauniille rannoille! Olin itse Italiassa ja minulla oli lomaromanssi paikallisen Antonion kanssa...
- jamppa 26
No Nizza Ranskan Rivieralla olisi tietysti yksi vaihtoehto. Lähellä mm. Monaco, Cannes.
Nähtävää on kivasti ja upeat maisemat rannikolla. Monacossa ja Cannesissa voi bongata
kuuluisuuksia.- 5 x 18v.
Kiitti vinkistä, näyttää kyllä kivalta. Onko espanjassa mitään käymisen arvoisia rantakaupunkeja? Ajeteltiin Barcelonaa mutta onko se liian ruuhkainen loppukesästä?
- .maailmanmatkaaja.
Olen käynyt monissa maissa, mutta yhteen ihastuin erityisen paljon. Kannattaa koitta Italian matkaa, sillä siellä on tekemistä vaikka kuinka. Italiasta ei puutu kaupunkia tai rantaa. Olen itse käynyt Roomassa ja Riminissää. Ja suosittelen Riminiä.
- taas me
Riminiäkin mietittiin, mutta onko siellä tarpeeksi tekemistä (päiväreissuja, yms) rannan ja pienen (?) kaupungin lisäksi.
- jamppa 26
taas me kirjoitti:
Riminiäkin mietittiin, mutta onko siellä tarpeeksi tekemistä (päiväreissuja, yms) rannan ja pienen (?) kaupungin lisäksi.
No mä sanoisin että Barcelonassa varmaan olisi enempi tekemistä kuin Riminillä, molemmissa käynyt.
Barcelona on aika iso kaupunki, joku 4 miljoonaa asukasta siellä alueella. - jepj00jep
jamppa 26 kirjoitti:
No mä sanoisin että Barcelonassa varmaan olisi enempi tekemistä kuin Riminillä, molemmissa käynyt.
Barcelona on aika iso kaupunki, joku 4 miljoonaa asukasta siellä alueella.Onks barcelonassa sitten taas ruuhkaista ja kalliimpaa? Tälläsitä kuultu-
- me taas
jepj00jep kirjoitti:
Onks barcelonassa sitten taas ruuhkaista ja kalliimpaa? Tälläsitä kuultu-
Ollaan etsimässä rantaa kaupunkia ja rauhallista maisemaa ja Barcelonasta sellaista ei kuulema löydy. Olisimme menossa elokuussa ja silloin Barcelonassa on aika liuta ihmisiä.
- jamppa26
me taas kirjoitti:
Ollaan etsimässä rantaa kaupunkia ja rauhallista maisemaa ja Barcelonasta sellaista ei kuulema löydy. Olisimme menossa elokuussa ja silloin Barcelonassa on aika liuta ihmisiä.
no menkää sitte riminii
- Ciccia
taas me kirjoitti:
Riminiltà pààsee junalla IHAN MINNE VAIN todella halvalla ja kàtevàsti. Riminillà ja Riccionessa on ihan mahtavia bailumestoja, rantaa vaikka muille jakaa yms.
Ainoa huono puoli on ettà, matkanjàrjestàjistà ainoa sinne reissuja tekevà on se kuuluisa oranssifirma ja ne vie turistinsa Riminin rumimmille turistirysà/narkkari alueille majoittumaan, diskoilemaan jne.
- tihk
elokuussa kaikkialla Etelä-Euroopassa on valtavasti ihmisiä.
Espanjassa Barcelona on kyllä hyvä kohde: ranta, hyvät shoppailumahdollisuudet, paljon nähtävyyksiä ja biletystä. Toinen hyvä vaihtoehto on tietysti bilesaari Ibiza. Ja vanha tuttu Aurinkorannikko (Malaga, Torremolinos, Fuengirola) on myös varteenotettava ehdokas.
Ranska on turhan kallis ja se Nizzan alue on mielestäni turhan yliarvostettu. Tavalliselle matkailijalle glamour on kaukana.- nostN
nostan
- matkapertti123
nostN kirjoitti:
nostan
sama onkelma täälläpäin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764