Tähtiportti-sarja ja todellisuus?

UFO-kontaktihenkilö Alex Collier on sanonut että scifi-elokuva Stargate (pääosassa Kurt Russell) sisältää paljon tositapahtumiin perustuvaa tietoa maapallon oikeasta historiasta.

Tähtiportti-elokuvasta syntyi myös samanniminen tv-sarja, jossa sama Jack O'Neillin johtama ryhmä SG1 matkustaa tähtiportti-nimisen laitteen avulla toisille planeetoille kauas aurinkokunnastamme.

Oliko juuri telkkarista tulleessa Tähtiportti-sarjan jaksossa sarjan tekijöiden tai sen taustalla olevien tahojen vihjailua, että tähtiportti tai tähtiportteja on oikeasti olemassa maapallolla ja USA:ssa huippusalainen tutkijaryhmä on tehnyt sen avulla matkoja toisille planeetoille? Jakson esittely:

"X-treme madonreikä. Tähtiportti-projektin tarkimmin varjellut salaisuudet tunteva avaruusolio Martin Lloyd on mukana tuottamassa uutta TV-sarjaa, jonka juoni seuraa hämmästyttävän tarkasti oikean SG-1-ryhmän seikkailuja. Jack O'Neill lähetetään kuvauspaikalle selvittämään, mistä on kyse."

http://www.telkku.com/?oid=2010030102054&autoload=true

Jakson voi katsoa täältä:

Stargate SG-1 [05x12] Wormhole X-Treme (Part 1 of 4)
http://www.youtube.com/watch?v=Mob5R7O55xg

Tähtiportti -tv-sarja perustuu siis samannimiseen Roland Emmerichin ohjaamaan elokuvaan jossa Jack O'Neilliä esitti Kurt Russell:

http://www.imdb.com/title/tt0111282/

Elokuvan traileri:

http://www.youtube.com/watch?v=7s1BiL8GPqc

12

731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppäilevä eetu

      varmasti todellisuuteen, vai mitä mieltä olet?

      • 67uh

        Kaikki mitä Collier sanoo on automaattisesti totta. MAAPALLO ON ONTTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • TotuudenTuuba

        oli kovaa faktaa kuin myös Predator. Kolmas kivi auringosta on täyttä totta huumorin valeasuun puettuna, kuin myös "Jetsonit", vaikka piirretty olikin. Alfista en ole IHAN 110 % varma.
        Eihän ihmiset nyt tuollaista pystyisi keksimään . Totta se täytyy olla.
        Madonreikiä maapallolla on tietysti vähän vaikea käsittää niiden valtaisan gravitaation takia, mutta nollaeregialla toimivat humisten gravitaatiogeneraattorit hoitavat homman niin, ettei koko aurinkokuntamme suistu mustaan aukkoon..
        Liisa Ihmemaassa on myös osin totta. Siihen on kätketty viittauksia keijuista, maahisista ym ontossa maapallossa elävistä "vieraista" lajeista. Esim. Irvikissa häipyy viidenteen dimenssioon vaihtamalla värähtelytaajuuttaan.


      • mustan aukon
        TotuudenTuuba kirjoitti:

        oli kovaa faktaa kuin myös Predator. Kolmas kivi auringosta on täyttä totta huumorin valeasuun puettuna, kuin myös "Jetsonit", vaikka piirretty olikin. Alfista en ole IHAN 110 % varma.
        Eihän ihmiset nyt tuollaista pystyisi keksimään . Totta se täytyy olla.
        Madonreikiä maapallolla on tietysti vähän vaikea käsittää niiden valtaisan gravitaation takia, mutta nollaeregialla toimivat humisten gravitaatiogeneraattorit hoitavat homman niin, ettei koko aurinkokuntamme suistu mustaan aukkoon..
        Liisa Ihmemaassa on myös osin totta. Siihen on kätketty viittauksia keijuista, maahisista ym ontossa maapallossa elävistä "vieraista" lajeista. Esim. Irvikissa häipyy viidenteen dimenssioon vaihtamalla värähtelytaajuuttaan.

        sisällä ja aurinkomme sekä tähdet ovat valkoisia aukkoja, säteileviä mustia aukkoja tuumii Haramein.


    • Tähtiporttia ei ole tullut juurikaan seurattua, alle kymmeneen jaksoon jäänee, elokuva tuli kyllä katsottua. Taken sarjasta taasen ei jäänyt yksikään jakso väliin ja hankinkin sarjan dvd:nä, jotta sen saisin uusiksikin joskus tulevaisuudessa katsottua. Useimille palstalaiselle Taken saattaa olla entuudestaan tuttu, mutta mainitaan jotta sellaiset jotka eivät ole sellaista hoksanneet voivat katsastaa sarjaa jostakin sen verran että selviää sen katsomisen arvoisuus itselleen.

      http://www.imdb.com/title/tt0289830/

      OT, tänään olikin mukava lähteä ostoksille...autotallin oven kun sain aukaistua, niin karmea näky oli vastassa, auto oli ihan kallellaan. Molemmat apukuskin puolen renkaat olivat ihan littanat..ja uuden karheetkin ovat, alle 400km ovat alla pyörineet, hapsutkin tallella (lättäpelitat). Kaupassa tuli kuitenkin käytyä, sekarengastuksella kylläkin. Mikähän se kolmas sitten on..toissapäivänä skanneri pölläytti savut ja mukavat käryt huoneistoon..2/3.

      • äighöiyughc

        puhuu taas kerran pseudotiedettä.
        Madonreikä on teoreettinen ilmiö, joista ei ole mitään näyttöä, eikä mikään vaadi, että niitä olisi. Jos olisi, niin niiden elinikä olisi pisimmillään sekunnin erittäin pieniä murto-osia. Niiden muodostaminen ja ylläpitäminen ei ole millään realistisella energialla mahdollista. Niisä toimivat sentään samat energiatasot kuin mustissa aukoissa, joita ne oikeastaan ovatkin.
        Kaikesta saa haaveilla, mutta kaikki haaveet eivät ole realismia. Collier on pelkkä satusetä.


      • äighöiyughc kirjoitti:

        puhuu taas kerran pseudotiedettä.
        Madonreikä on teoreettinen ilmiö, joista ei ole mitään näyttöä, eikä mikään vaadi, että niitä olisi. Jos olisi, niin niiden elinikä olisi pisimmillään sekunnin erittäin pieniä murto-osia. Niiden muodostaminen ja ylläpitäminen ei ole millään realistisella energialla mahdollista. Niisä toimivat sentään samat energiatasot kuin mustissa aukoissa, joita ne oikeastaan ovatkin.
        Kaikesta saa haaveilla, mutta kaikki haaveet eivät ole realismia. Collier on pelkkä satusetä.

        on vielä lapsenkengissä, siksi nämä asiat meidän tieteemme näkökulmasta voivat vaikuttaa pseudotieteeltä.


      • äighöiyughc kirjoitti:

        puhuu taas kerran pseudotiedettä.
        Madonreikä on teoreettinen ilmiö, joista ei ole mitään näyttöä, eikä mikään vaadi, että niitä olisi. Jos olisi, niin niiden elinikä olisi pisimmillään sekunnin erittäin pieniä murto-osia. Niiden muodostaminen ja ylläpitäminen ei ole millään realistisella energialla mahdollista. Niisä toimivat sentään samat energiatasot kuin mustissa aukoissa, joita ne oikeastaan ovatkin.
        Kaikesta saa haaveilla, mutta kaikki haaveet eivät ole realismia. Collier on pelkkä satusetä.

        vain satusetä kuten häntä kutsut, aika kalliiksi on tuo satuilu hänelle tullut kun CIA on ahdistellut ja uhkaillut häntä, perheenjäseniään ja tuttaviaan jollei lopeta tietojensa jakamista.


      • öjhpihgpi
        The_wanderer kirjoitti:

        vain satusetä kuten häntä kutsut, aika kalliiksi on tuo satuilu hänelle tullut kun CIA on ahdistellut ja uhkaillut häntä, perheenjäseniään ja tuttaviaan jollei lopeta tietojensa jakamista.

        "kun CIA on ahdistellut ja uhkaillut häntä, perheenjäseniään ja tuttaviaan jollei lopeta tietojensa jakamista."

        Ja sinä uskot vielä tuonkin. Onkohan siitä mitään muuta näyttöä kuin herran ja mahdollisesti hänen perheensä kertomukset. Homma on lavastettu uskottavuuden ja myynnin lisäämiseksi.

        Mitä siihen tulee, että tieteemme on "lapsen kengissä", niin kuinka hyvin tunnet tieteen kehitystä? Koska tiede on kumonnut entiset paradigmat? Newtonin lait ja Maxwellin yhtälöt pitävät vieläkin paikkaansa omalla pätevyysalueellaan, vaikka ovat 1800 luvun puolelta. Tiede pääasiassa täydentyy; ei kumoudu. Collierin väitteet ovat niin kaukana tieteestä, etteivät ne voi MILLÄÄN olla oikeita. Täyttä hömppää.


      • öjhpihgpi kirjoitti:

        "kun CIA on ahdistellut ja uhkaillut häntä, perheenjäseniään ja tuttaviaan jollei lopeta tietojensa jakamista."

        Ja sinä uskot vielä tuonkin. Onkohan siitä mitään muuta näyttöä kuin herran ja mahdollisesti hänen perheensä kertomukset. Homma on lavastettu uskottavuuden ja myynnin lisäämiseksi.

        Mitä siihen tulee, että tieteemme on "lapsen kengissä", niin kuinka hyvin tunnet tieteen kehitystä? Koska tiede on kumonnut entiset paradigmat? Newtonin lait ja Maxwellin yhtälöt pitävät vieläkin paikkaansa omalla pätevyysalueellaan, vaikka ovat 1800 luvun puolelta. Tiede pääasiassa täydentyy; ei kumoudu. Collierin väitteet ovat niin kaukana tieteestä, etteivät ne voi MILLÄÄN olla oikeita. Täyttä hömppää.

        "Ja sinä uskot vielä tuonkin. Onkohan siitä mitään muuta näyttöä kuin herran ja mahdollisesti hänen perheensä kertomukset. Homma on lavastettu uskottavuuden ja myynnin lisäämiseksi."

        Minkä myynnin? Collier on pitänyt lähes kaikki luentonsa ja haastattelunsa ilmaiseksi. Hän ei ole tienannut tiedoillaan mitään. Hänen kirjansankin jota hän ei edes itse kirjoittanut on luettavissa netistä ilmaiseksi:

        http://www.exopolitics.org/collier-dsg1.pdf


    • lippokiopio

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe