Heippa,-lähden kohta Nykkiin ja Google Mapsillä katselin paikat jonne haluan mennä yms.Nyt on vaan yksi ongelma..koska liikun metrolla paljon..mistä saa ostettua esim viikon lipun tai 10 x kortin???
Myydäänkö niitä joka asemalla...vai miten tuo kannattaa hoitaa...Lähin asema on 28th St Station....Kiitos jos joku jaksaa vastata.
Kiire...
6
390
Vastaukset
- k
Kaikilla asemilla ei ole lipunmyyjää ympäri vuorokauden mutta päiväsaikaan saat ostettua metrokortin joka asemalta. Hauskaa matkaa! :)
- RealPoke
... lähes joka asemalta. Siis niiltä joissa lipunmyynti... Lipunmyyntiasemat merkitty
katukuvaan liikennemerkkiä muistuttavalla tolpalla, jossa vihreä pallo päässä.
Tässä pallukassa valo ilta/yö aikaan...mutta kaikilta vähänkin isommilta asemilta saat ostettua viikkokortin
~26$ - pölkol
Ja automaateista niitä saa myös. Automaatti on todella helppokäyttöinen! Rohkeasti vain kokeilemaan, koska vasta loppuvaiheessa ostamista masiinan työnnetään rahat, eli väärin ei voi mennä :)
- minä metrolla.
Kiitos kaikille avusta...=)
- t
olen itsekin ostanut, todella helppoa. Muutenkin metro on Nykissä aivan must (jalkojen lisäksi). Sillä pääsee helposti lähes joka paikkaan ja huomattavasti nopeammin kuin esim taksilla. Myös turvallinen menopeli on, vaikka monilla ennakkoluuloja metrosta.
- NYC MTA
t kirjoitti:
olen itsekin ostanut, todella helppoa. Muutenkin metro on Nykissä aivan must (jalkojen lisäksi). Sillä pääsee helposti lähes joka paikkaan ja huomattavasti nopeammin kuin esim taksilla. Myös turvallinen menopeli on, vaikka monilla ennakkoluuloja metrosta.
että ostaessasi automaatista luottokortilla et saa kuin kaksi viikkokorttia per päivä. Missäänhän tästä rajoituksesta ei kerrota ja voi sitä naamaa kun luottokortti kelpaa, mutta viikkokortti ei tule. Jos teitä on enemmän joudut asioimaan tiskillä. Ja tämä tarina on koettu leuka roikkuen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298