jamba

dewwi

maksaako jamban tuotteet kun en ole löytänyt mitään hintaa

7

745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nottatällästä

Maksaa tietysti ?

• jampaaaaaa
      • saapasjalkaisa

JKyllä ambalta on mahdollista ostaa myös yksittäisiä tuotteita. Kun on valinnut tuotteen ja klikannut "Tilaa" niin oikeasta alareunasta löytyy "Osta Yksittäin" linkki. Samaan hintaan saa vaan useamman tuotteen paketilla....

• Huijattu

Jamba.fi sai minut lankaan jollain "ilmaistarjouksella.Tx-viestissä oli eka sivulla mainostettu ilmaista tuotetta ja maininta,että Jotkin puhelut laskutetaan.Poistamalla viestin jätin seuraavilla sivuilla olleen tiedon lopetusmahdollisuudesta huomaamatta.Kuukausittain tuli aina sama viesti,jonka poistin.Saunalahti ei suostunut selvittämään laskuttajaa 173XXX.Uhkatessani turvautua poliisin apuun sain Jambalta lopetusohjeen ja hyvitystarjouksen 16 €.Maksamani summa oli jo 84 €.Jotenkin tuntuu,että Saunalahti ja Jamba ovat kimpassa.Jos olen klikannut jotain taustaääntä tai -kuvaa tarjottua kohtaa,en ole saanut mitään.Eli Jamba.fi on laskuttanut minua tyhjästä

• Rahat pois !

Jamba maksaa tosi paljon ! Tämä hämäräperäinen liikeyritys on käyttänyt tosi paljon aikaansa hintojen "kätkemiseen" siten, etteivät ne tulisi julki. Jamban liikeidea on nuorison viikkorahojen ryövääminen ! Tietooni on tullut tapauksia jossa kodin talous on mennyt sekaisin kun vanhemmat eivät ole tajunneet pyytää lapsiensa kännyköihin riittäviä palveluestoja. Minun 12-vuotias tyttäreni lainasi taannoin kännyäni ja hetken mielijohteesta oli ladannut kännyyni jonkinmoisen logon. Puhelinlaskun saavuttua ihmettelin, että mikä ihmeen 4 euron summa tuossa sarakkeessa oikein on ? Selvitettyäni asiaa, niin sehän oli tietysti tämä Jamba ! Tyttäreni kertoi minulle itku kurkussa: "....minä en tiennyt, että se maksaa..." Aloin tosissani tutkimaan netistä asiaa ja tulin samaan johtopäätökseen tyttäreni kanssa, sitä ei voi tietää että se maksaa. Jamban sivustolla lukee: "anna puhelinnumero" ja "lataa tästä" hinnasta ei puhuta mitään ! Tämän Saksalaisen Jamban toiminta perustuu rikolliseen toimintaan, mutta he ovat tutkineet kaikki lainsäädännön porsaanreijät niin tarkoin, että ei edes kuluttaja-asiamies voi tähän puuttua ! Jamban liikeidea on: "Rahat pois kakaroilta, maksoi mitä maksoi" !!!

• musiikkia

Kotimainen musiikkia.fi tarjoaa soittoääniä, kännykkäpelejä ja taustakuvia kertamaksulla. Ei mitään kuukausimaksuja.

http://www.musiikkia.fi/

• Huijattu

Kannattaa pistää sähköpostia suoraan Jamballe ja vaatia kaikkia laskutettuja rahoja takaisin. Alaikäisten tekemät tilaukset ovat laittomia ja Jamban pitää hyvittää laskutettu summa kokonaan.

Sähköposti on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      116
      5307
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5074
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4134
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3620
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3228
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2811
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1949
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1810
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1673
    Aihe