sain kupan Turkissa

itkettää........

Kamalaa vaikka Mehmed oli niin ihana ja väitti olleensa uskollinen....ja sain kupan, myös suuhun sain tartunnan.Olimme vain 15 viikkoa erossa, olin suomessa välillä töissä ja istuin vain illat kotona jä säästin rahaa matkaan ja tämän sain.

15

2667

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen siitä saa

      Toi oli kyllä illan paras vitsi!

      • panepera

        buahahha


    • jhzhzhz

      Oli sulle muuten ihan oikeen, l**ka!

    • mjjjg

      Siinähän varmasti opit, ettei kannata ihan kenen kanssa mennä pelehtimään.. Hahahaha!

      • anskumaria69

        kyllä kannatti ottaa käyrävää, pesemätöntä lampaassa käynyttä turk- munaa viikon päivät


    • mikä provo

      Vai kupan sait, se on helposti tunnistettavissa ennen suihin ottoa, esinahan alla on haavautumia ja "mustelmia". Penisiinillä helposti hoidettavasti. No panic !

      • Jusa65a

        Ei helvetti mikä huorapalsta tämä on. Asuin aikoinani 90-luvulla Englannissa ja jo silloin käytännössä kaikki nauroivat suomalaisia naisia, sai kuulemma aina. Moni kavereistani oli pannut suomalaista etelän lomakohteissa ja voi sitä pilkan ja räkäisen naurun määrää :)


      • 39
        Jusa65a kirjoitti:

        Ei helvetti mikä huorapalsta tämä on. Asuin aikoinani 90-luvulla Englannissa ja jo silloin käytännössä kaikki nauroivat suomalaisia naisia, sai kuulemma aina. Moni kavereistani oli pannut suomalaista etelän lomakohteissa ja voi sitä pilkan ja räkäisen naurun määrää :)

        Englannissa on oikein asukkaita....mieletön nauru...ootko oikeesti ihan pässi??


      • are you stuped
        Jusa65a kirjoitti:

        Ei helvetti mikä huorapalsta tämä on. Asuin aikoinani 90-luvulla Englannissa ja jo silloin käytännössä kaikki nauroivat suomalaisia naisia, sai kuulemma aina. Moni kavereistani oli pannut suomalaista etelän lomakohteissa ja voi sitä pilkan ja räkäisen naurun määrää :)

        "voi sitä pilkan ja räkäisen naurun määrää :) "
        Miten ne on muka parempia nää miehet , sehän on kahden kauppa antaa ja saada, tommoset panomiehet on vain miespuolisia huoria eivät yhtään parempia ihmisiä kuin nää anteliaat naiset.


      • 12
        Jusa65a kirjoitti:

        Ei helvetti mikä huorapalsta tämä on. Asuin aikoinani 90-luvulla Englannissa ja jo silloin käytännössä kaikki nauroivat suomalaisia naisia, sai kuulemma aina. Moni kavereistani oli pannut suomalaista etelän lomakohteissa ja voi sitä pilkan ja räkäisen naurun määrää :)

        eihän englantilainen eroa millään lailla muista paskavarpaista, joten silvuplee vaan horot.


    • alanya<3

      Niin siinä käy 98% varmuudella ihanien lomaromanssi-mehmettien kanssa. Katso totuutta silmiin ja käytä kondomia! uskollisella mehmetilläsi on nimittäin ollut läheiset välit 30 muun turistinaisen kanssa ennen sinua ja saman verran sinun jälkeesi... tältä hepulta et tule saamaan muuta kuin silmät täyteen paskaa sekä kupan ja kuus muuta (mitä olet ilmeisesti jo saanut).

      itse olen lomaillut turkissa useita kertoja ja pitänyt helvetin hauskaa, ilman, että olisin päästänyt yhtäkään miestä liian lähelle ja joutunut kohtaamaan sydänsuruja tai ikäviä yllätyksiä kotona suomessa. saahan sitä hauskaa pitää, mutta pitäkää naiset itsestänne huolta, vaikka olisittekin lomalla ja sopivasti kujalla 24/7! ;)

      • Haaveilijaturkissa

        Älkää naurako, mutta minä haluaisin oikeasti rakastella jonkun kiihkeän turkkilaisen kanssa. Kotona ei ole enää seksielämää. Niinkuin sanottu, kahden kauppa se on. Todellakin, miespuolisia maksettuja. Mutta minä maksaisin ihan mielelläni paksusta parrusta ja suklaasilmistä..


    • pysytte Turkissa
      • suomessa

        mieheltäni ja on suomalainen.


      • Homoheikki
        suomessa kirjoitti:

        mieheltäni ja on suomalainen.

        Olen se ko. mies ja sain sen kupan samalta mehmetiltä joka myös on mies. Se on sellaista se elo turkissa.
        Nyt koko perhe syö penisilliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe