Liikuntaa tanssimalla

Kiinnostunut tanssim

Olen vasta 20-vuotias nuori nainen, mutta mietin tässä, että aloittaisinko jossain tanssikursseilla käymisen yhdessä mieheni kanssa, joka on myös ihan kiinnostunut asiasta. Koko perheeni käy lavatansseissa ja siskonikin aloitti lavatansseissa käymisen jo hyvin nuoressa iässä (joskus teini-ikäisenä).

En osaa tanssia mitään, edes valssit ei muistu mieleen koulun liikuntatunneilta ja lukiossakaan en vanhojen tansseihin osallistunut, joten voiko tällainen keltanokka mennä noille tanssitunneille? Ja kuinka harvinaista on, että näin nuori osallistuu joihinkin lavatanssikursseihin?

Mitä hyviä lavatanssipaikkoja löytyy Turun seudulta?

3

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tantantanssimaan

Juuri sinulle ja miehellesikin nuo tanssikurssit järjestetään, eihän niitä järkätä jo ennestään tanssitaitoisille, paitsi tietysti kaikki jatkokurssit... En tiedä Turun tilanteesta, mutta veikkaisin että kaikki kansan- ym. opistojen alkeiskurssit ovat jo alkaneet, mutta varmaankin myös siellä satamakaupungissa on tanssikouluja tai -seuroja missä on alkeisopetusta, ja todella aivan alusta on syytä lähteä liikkeelle jotta tulee onnistumisen tunne. Kursseilla käy hyvin monen ikäisiä ihmisiä, samoin ns. lavatansseissa.

• Nuorten tanssi vahva

Siis kurssi sekä muutoinkin parhaassa vaiheessa. Kyllä jonkin verran lavoilla käy saman ikäistä ja on aina upeaa nähdä kun on porukoita vaikka vähäisemmillä tanssitaidoilla niin se ilo ja yritys on ilahduttavaa. Ehdottomasti kursseille ja mukaan. Eikä sitten pidä lähteä mukaan erilaisiin soopa kirjoitteluihin näillä palstoilla.

• Esimerkkinä tiedoksi, että täällä Jyväskylän alueella on useitakin tanssiseuroja, joiden tanssikursseilla on ohjelmassa alkeiskursseja tai perusteita. Alkeiskursseilla ei todellakaan tarvitse ennestään osata mitään opetettavasta tanssista. Usein alkeiskurssilla on kyllä kertaamassa sellaistakin porukkaa, joka on käynyt alkeiskursseilla aiemminkin. Kertaus on tanssissakin hyvin suositeltavaa. Se voi vain joskus näyttää eka kertaa kurssilla olevan mielestä siltä, että muut ovat parempia ja nopeampia oppimaan. Näin todellisuudessa ole, vaan ne nopeasti oppivat eivät ole eka kertaa tanssikurssilla.

Rohkeasti mukaan vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe