Ostetaan Panasonic lumix dmc-tz7

pananisti

Tollaselle olis tarvetta.. jos sinulla on käytettynä tällainen jossa on takuu voimassa niin pistä hintapyyntöä kuvien ja lisätietojen kera osoitteeseen samunenonen(at)hotmail.com

kiitos.!

4

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvallako ?

      Jos joku lähtee myymään tälläistä laitetta käytettynä pois. Olen itsekkin ostamassa ko. kameraa loma-
      reissuille ja vapaa-ajan käyttöön. Halvallako haluaisit, minä olen valmis maksamaan sen 280€ mitä siitä
      pyydetään. Laite on testivalio, on Leican mahtava zoom, videokuvaus HD-tarkkuudella ym. Mitä vitsiä
      tulit tänne vääntämään tällä hetkellä markkinoiden parhaasta digipokkarista ?

    • samparaikaa

      Mee huutonettiin. Siellä niitä on tai eioo.
      Tai osta kaupasta.

      • dmc tz7 uusi omistaj

        Netistä...
        245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
        Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
        Liike pääkaupungilla..


      • reissaava samurai
        dmc tz7 uusi omistaj kirjoitti:

        Netistä...
        245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
        Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
        Liike pääkaupungilla..

        Onhan tämä TZ7 mallina jo vuoden vanha, mutta itse katsoin sen parhaaksi pokkariksi pitkällä zoomilla. Vertailussa mulla oli aika monta mallia: Canonilta SX200 IS ja SX210 IS, Samsung WB650/550, Nikon Coolpix S8000, Sony H55 ja HXSU jne jne. Nikonista tykkäsin koon ja ulkonäön suhteen, mutta taitaa se hieman jäädä ominaisuuksissa muille. Esim. optinen zoomi ei toimi videoinnin yhteydessä...

        SX200 IS on minusta isohko möhkäle, ei siis minulle. SX210 IS ei ulkonäöltään miellyttänyt ja minusta siinä on minulle turhia ominaisuuksia. Eikä käyttökään oikein osunut käsiini. Esim. zoom on sellainen kumma pikkutappi, johon en oikein tykästynyt. Nykyään tarvitsen näppärän mutta riittävän laadukkaan matkakameran, en todellakaan jaksa enää kiinnostua manuaalisäädöistä. Tuo tuli 210:n kanssa testattua. Olen sitä mieltä, että se on sitten järkkärin paikka, jos manuaaliasetukset todella kiinnostaa. Automatiikalla aion edelleen pärjätä ja kyllä siinäkin hieman on opettelemista. Onhan siellä niitä erilaisia ohjelmavaihtoehtoja. TZ7:lla tosin pääsee aika hyvin alkuun, kun vaan luottaa "iA:han".

        Taustatietona voin sanoa hankkineeni ensimmäisen järkkärini 1979. Muutama muukin tuli sitten, mutta noin 1997 alkoi tuntua siltä että ainakaan reissuille ei oteta kovasti "rautaa" mukaan. Pitää olla sellainen kamera, jonka useimmiten tulee ottaneeksi mukaan. Paljon on tullut maailmalla reissattua ja "Point and Shoot"-tyyppinen kamera on osoittautunut minulle sopivaksi. Edellinen alkoi tietyiltä osilta jäämään turhan vaatimattomaksi ja korjausliikkeenä tuli nyt hommattua tuo TZ7. Mukavasti on kyllä hinnat tulleet alaspäin. Reilu vuosi sitten taisi TZ7 parhaimmillaan maksaa yli 400 euroa. Nyt itse maksoin 249 euroa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1713
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1340
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1138
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      949
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      71
      907
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      860
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe