Tollaselle olis tarvetta.. jos sinulla on käytettynä tällainen jossa on takuu voimassa niin pistä hintapyyntöä kuvien ja lisätietojen kera osoitteeseen samunenonen(at)hotmail.com
kiitos.!
Ostetaan Panasonic lumix dmc-tz7
4
1151
Vastaukset
- Halvallako ?
Jos joku lähtee myymään tälläistä laitetta käytettynä pois. Olen itsekkin ostamassa ko. kameraa loma-
reissuille ja vapaa-ajan käyttöön. Halvallako haluaisit, minä olen valmis maksamaan sen 280€ mitä siitä
pyydetään. Laite on testivalio, on Leican mahtava zoom, videokuvaus HD-tarkkuudella ym. Mitä vitsiä
tulit tänne vääntämään tällä hetkellä markkinoiden parhaasta digipokkarista ? - samparaikaa
Mee huutonettiin. Siellä niitä on tai eioo.
Tai osta kaupasta.- dmc tz7 uusi omistaj
Netistä...
245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
Liike pääkaupungilla.. - reissaava samurai
dmc tz7 uusi omistaj kirjoitti:
Netistä...
245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
Liike pääkaupungilla..Onhan tämä TZ7 mallina jo vuoden vanha, mutta itse katsoin sen parhaaksi pokkariksi pitkällä zoomilla. Vertailussa mulla oli aika monta mallia: Canonilta SX200 IS ja SX210 IS, Samsung WB650/550, Nikon Coolpix S8000, Sony H55 ja HXSU jne jne. Nikonista tykkäsin koon ja ulkonäön suhteen, mutta taitaa se hieman jäädä ominaisuuksissa muille. Esim. optinen zoomi ei toimi videoinnin yhteydessä...
SX200 IS on minusta isohko möhkäle, ei siis minulle. SX210 IS ei ulkonäöltään miellyttänyt ja minusta siinä on minulle turhia ominaisuuksia. Eikä käyttökään oikein osunut käsiini. Esim. zoom on sellainen kumma pikkutappi, johon en oikein tykästynyt. Nykyään tarvitsen näppärän mutta riittävän laadukkaan matkakameran, en todellakaan jaksa enää kiinnostua manuaalisäädöistä. Tuo tuli 210:n kanssa testattua. Olen sitä mieltä, että se on sitten järkkärin paikka, jos manuaaliasetukset todella kiinnostaa. Automatiikalla aion edelleen pärjätä ja kyllä siinäkin hieman on opettelemista. Onhan siellä niitä erilaisia ohjelmavaihtoehtoja. TZ7:lla tosin pääsee aika hyvin alkuun, kun vaan luottaa "iA:han".
Taustatietona voin sanoa hankkineeni ensimmäisen järkkärini 1979. Muutama muukin tuli sitten, mutta noin 1997 alkoi tuntua siltä että ainakaan reissuille ei oteta kovasti "rautaa" mukaan. Pitää olla sellainen kamera, jonka useimmiten tulee ottaneeksi mukaan. Paljon on tullut maailmalla reissattua ja "Point and Shoot"-tyyppinen kamera on osoittautunut minulle sopivaksi. Edellinen alkoi tietyiltä osilta jäämään turhan vaatimattomaksi ja korjausliikkeenä tuli nyt hommattua tuo TZ7. Mukavasti on kyllä hinnat tulleet alaspäin. Reilu vuosi sitten taisi TZ7 parhaimmillaan maksaa yli 400 euroa. Nyt itse maksoin 249 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785