Ostetaan Panasonic lumix dmc-tz7

pananisti

Tollaselle olis tarvetta.. jos sinulla on käytettynä tällainen jossa on takuu voimassa niin pistä hintapyyntöä kuvien ja lisätietojen kera osoitteeseen samunenonen(at)hotmail.com

kiitos.!

4

1171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Halvallako ?

Jos joku lähtee myymään tälläistä laitetta käytettynä pois. Olen itsekkin ostamassa ko. kameraa loma-
      reissuille ja vapaa-ajan käyttöön. Halvallako haluaisit, minä olen valmis maksamaan sen 280€ mitä siitä
      pyydetään. Laite on testivalio, on Leican mahtava zoom, videokuvaus HD-tarkkuudella ym. Mitä vitsiä
      tulit tänne vääntämään tällä hetkellä markkinoiden parhaasta digipokkarista ?

• samparaikaa

Mee huutonettiin. Siellä niitä on tai eioo.
      Tai osta kaupasta.

• dmc tz7 uusi omistaj

Netistä...
        245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
        Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
        Liike pääkaupungilla..

• reissaava samurai
        dmc tz7 uusi omistaj kirjoitti:

Netistä...
        245 €, nettimyynnistä, en kauheasti kameroista tiedä mutta paljon näitä kommentteja lukeneena päädyin juuri tähän versioon.
        Hinnat ovat tippuneet aikalailla ?
        Liike pääkaupungilla..

Onhan tämä TZ7 mallina jo vuoden vanha, mutta itse katsoin sen parhaaksi pokkariksi pitkällä zoomilla. Vertailussa mulla oli aika monta mallia: Canonilta SX200 IS ja SX210 IS, Samsung WB650/550, Nikon Coolpix S8000, Sony H55 ja HXSU jne jne. Nikonista tykkäsin koon ja ulkonäön suhteen, mutta taitaa se hieman jäädä ominaisuuksissa muille. Esim. optinen zoomi ei toimi videoinnin yhteydessä...

SX200 IS on minusta isohko möhkäle, ei siis minulle. SX210 IS ei ulkonäöltään miellyttänyt ja minusta siinä on minulle turhia ominaisuuksia. Eikä käyttökään oikein osunut käsiini. Esim. zoom on sellainen kumma pikkutappi, johon en oikein tykästynyt. Nykyään tarvitsen näppärän mutta riittävän laadukkaan matkakameran, en todellakaan jaksa enää kiinnostua manuaalisäädöistä. Tuo tuli 210:n kanssa testattua. Olen sitä mieltä, että se on sitten järkkärin paikka, jos manuaaliasetukset todella kiinnostaa. Automatiikalla aion edelleen pärjätä ja kyllä siinäkin hieman on opettelemista. Onhan siellä niitä erilaisia ohjelmavaihtoehtoja. TZ7:lla tosin pääsee aika hyvin alkuun, kun vaan luottaa "iA:han".

Taustatietona voin sanoa hankkineeni ensimmäisen järkkärini 1979. Muutama muukin tuli sitten, mutta noin 1997 alkoi tuntua siltä että ainakaan reissuille ei oteta kovasti "rautaa" mukaan. Pitää olla sellainen kamera, jonka useimmiten tulee ottaneeksi mukaan. Paljon on tullut maailmalla reissattua ja "Point and Shoot"-tyyppinen kamera on osoittautunut minulle sopivaksi. Edellinen alkoi tietyiltä osilta jäämään turhan vaatimattomaksi ja korjausliikkeenä tuli nyt hommattua tuo TZ7. Mukavasti on kyllä hinnat tulleet alaspäin. Reilu vuosi sitten taisi TZ7 parhaimmillaan maksaa yli 400 euroa. Nyt itse maksoin 249 euroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      144
      4802
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      184
      3923
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      116
      3604
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2911
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      138
      1876
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      40
      1668
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      58
      1318
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1299
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1261
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1213
    Aihe