Unibetin Heikelä rollissa tarjolla 100e Heikulan pudottajalle, kauanko rahojen saanti kestää ja tuleeko ne suoraan pelitilille vai pankkitilille??
Haasta Heikelä
pl
5
716
Vastaukset
- Lautturi132
Vieläks Hessu on Radio rockin aamussa?
- paisti heikelä
Ei ole radiossa, eikä osaa pokeria sitten vähääkään. Roiskii roskalla aivan surutta ja joskus osuu tuurilla. Taitotaso sillä on todella avuton.
- 4real!
paisti heikelä kirjoitti:
Ei ole radiossa, eikä osaa pokeria sitten vähääkään. Roiskii roskalla aivan surutta ja joskus osuu tuurilla. Taitotaso sillä on todella avuton.
Heikelä on just aito!
- paisti heikelä
4real! kirjoitti:
Heikelä on just aito!
On varmasti aito, mutta pokeria se ei kyllä osaa pelata.
- gyygyt
paisti heikelä kirjoitti:
On varmasti aito, mutta pokeria se ei kyllä osaa pelata.
Lopetettu tämäkin turnaus.Jäänyt historiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586