Kännykkä modeemina vai mokkula/nettitikku, toimiiko samoin?
Olen lueskellut että nämä mokkulat ei aina toimisi hyvin ja pätkii, eikös
kännykkä ole melkein sama?
iPhone TF nettipaketti 3,6 Mbit/s ?
"Kuukausimaksu 19,80 €, rajoittamaton määrä tiedonsiirtoa kotimaassa."
Toimivuus, OIKEESTI ?
Olen alueella jossa puhelimessa täydet 3G kentät
"3G (2,1 GHz): Aktiivinen netin käyttö
kännykällä ja läppärillä, puhe."
Kiitän
Kyselee taas
2
271
Vastaukset
- rrr
No sinänsä kai toimivuus on oikeastaan sama.
Tietokoneen yhteys mokkulan läpi tapahtuu USB-väylän kautta ja mokkula hoitelee 3G:llä, jos on verkossa, suht hyvin asiat. Riippuen siitä, kenen yhteys ja kuinka monta muuta mokkula-/käynnkkäsurffaajaa samalla alueella juuri sillä hetkellä surffailee. iPhonen kanssa yhteys tietokoeen ja puhelimen välillä voidaan hoitaa myös Bluetoothilla, mutta loppuosa hommasta on samaa.
Puhelimen käytölle modeemina löytyy kyllä het parikin painavaa vastalausetta.
1. Puhelimen akku kuluu nopeasti, jolloin surffailun jälkeen saattaa soittelut jäädä vähiin.
2. Kun puhelin toimii modeemina, jääpi soittelut ja soittoihin vastailut vähiin.
Itse olen ratkaissut asian niin, että iPhonessa on rajoitettu datasiirto, koska kuitenkin pyrin s-postit tarkistamaan WLAN-verkoissa.
Nettisurffailuun läppärillä on Surinan mokkula täydellä nopeudella.
Näin voin olla varma, että voin vastata puheluihin, vaikka mobiilsiti surffailenkin.- Näisse menne
"Voit edelleen lähettää ja vastaanottaa tietoja ja soittaa puheluita, kun iPhone toimii modeemina."
http://www.apple.com/fi/iphone/iphone-3g/tethering.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024497Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821257- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826