Hainanin sää kesällä

Sataako?

Hei!

Osaisiko joku kertoa millainen sää Hainanilla on kesällä (kesä-heinäkuussa)? Silloinhan on sadekausi ja ilmeisesti low season -aika, mutta käyvätkö aurinkolomailijat saarella myös silloin? Lämmintä ilmeisesti on, mutta kuinka paljon sataa? Jostain netistä löysin tiedon, että kesällä olisi peräti 16 sadepäivää/kuukausi. Sataako siis melkein joka päivä, ja ovatko sateet lyhyitä kuuroja vai jatkuvaa koko päivän kestävää sadetta?

4

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiskis
      • Sataako?

Löysin itsekin tuon, mutta ongelma on se, että sademäärä millimetreissä ei oikeastaan kerro minulle mitään siitä miten paljon saarella sataa ja miten usein. Ehkä jollekin enemmän meteorologiasta tietävälle sitten... Toivoinkin lähinnä omakohtaisia kokemuksia, esim. kuinka monena päivänä loman aikana satoi ja miten paljon. Kiitos kuitenkin! :)

• Hainan

Olin 2007 ja 2008 Heinäkuussa Hainanilla heinäkuun alusta puoleenväliin kuuta ja kummallakaan kerralla ei satanut pisasran pisaraa, Venäläisiä oli jonkin verran, kuuma oli 30 astetta ja ylikin, mutta ei haitannut.
      Ihana paikka. 2009 heinakuussa olimme Pekingissä ja ensi kesänä Honkongiin haluan nähdä eri paikkoja Kiinasta, mutta Hainanille ja Sanyan kaupunkiin ikävöin aina.

• Sataako?

Mukavaa, että jollain oli omakohtaista kokemusta! Kiitos todella paljon. Eihän sitä tietysti etukäteen voi tietää, millainen sää/sadetilanne tänä kesänä tulee olemaan, mutta kertomasi kyllä rauhoitti mieltä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      324
      1846
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1294
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1287
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1157
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      80
      967
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      891
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      843
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      814
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      790
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      746
    Aihe