ROMANE???

Diggaan Tunisiaa

Olen asunut muutamia kertoja Romane hotellissa Hammametissa,suosittelen kaikille lämpimästi,pieni ihastuttava Ranskalaistyyppinen paikka,hyvä ja mukava henkilökunta,ranta ja palvelut lähellä,lyhyt matka kävellä Medinaan :D

Tjäreborgin listoilla.

Onko muilla kokemusta??

18

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moni suo-

      maalainen musliminhuora on kuulemma saanut.

      • I love Hammamet

        vaikka Tunisialaisissa miehissä "munaa"todella onkin,en myöskään lomillani mene iskettäväksi tai katsomaan paikallisia miekkosia,vaan ihan muuta,jota sinä tuskin ymmärrät kirjoituksesi perusteella!!!

        Olen myöskin asunut ko. Romane hotellissa,ihan ok. paikka ja hyvä ystävällinen henkilökunta,lähellä mukavia pikku kauppoja ja hyviä ruokapaikkoja,kaikki siis very good ;)


      • Hermanni P.
        I love Hammamet kirjoitti:

        vaikka Tunisialaisissa miehissä "munaa"todella onkin,en myöskään lomillani mene iskettäväksi tai katsomaan paikallisia miekkosia,vaan ihan muuta,jota sinä tuskin ymmärrät kirjoituksesi perusteella!!!

        Olen myöskin asunut ko. Romane hotellissa,ihan ok. paikka ja hyvä ystävällinen henkilökunta,lähellä mukavia pikku kauppoja ja hyviä ruokapaikkoja,kaikki siis very good ;)

        karvameloilla anaaliaukkoon?


    • Pariskunta :D

      Olimme toissa syksynä ja hyvä on hotelli,aamiainen saisi olla parempi,muuten kaikki pelasi hyvin ja opaskin kävi paikalla,uudelleen menossa tänä syksynä.

    • HILKKA K.

      Olin viime keväällä ja hyvä oli. :)

      • Sareena........

        Olen ollut monesti ja yksinkertaisesti HYVÄ :)


    • EIJA ja Hän

      Viime viikolla pois tulimme,olimme omatoimilomalla ja majoituimme Romaneen,siisti kiva hotelli ja henkilökunta ystävällinen,sää oli huono,mutta ei se matkaamme hidastellut,asusteet sään mukaan,niin homma pelaa ja Hammamet mukava paikka.

      • kiinnostunutkin

        Onko hotellin lähellä uimaranta ja ruokaravintoloita?

        Kiinnostaa :>


      • Woman;))
        kiinnostunutkin kirjoitti:

        Onko hotellin lähellä uimaranta ja ruokaravintoloita?

        Kiinnostaa :>

        Kyllä löytyy uimaranta ja aika hyväkin sellainen,matkaa ehkä noin 200 m ja ruokapaikkoja on monia,hyviä ja vallan mainioita,sekä Hamiksen keskustassa (Medina) on monta hyvää ruokaravintolaa,esim. Saksalainen ravintola jossa alakerrassa vielä olutbaari,panimoravintolan tyylinen,todella siisti ja hyvä paikka,sekä lähellä keskustaa Marco Polo ravintola on hyvä,suosittelen lämpimästi ;)


      • Savosta mie
        Woman;)) kirjoitti:

        Kyllä löytyy uimaranta ja aika hyväkin sellainen,matkaa ehkä noin 200 m ja ruokapaikkoja on monia,hyviä ja vallan mainioita,sekä Hamiksen keskustassa (Medina) on monta hyvää ruokaravintolaa,esim. Saksalainen ravintola jossa alakerrassa vielä olutbaari,panimoravintolan tyylinen,todella siisti ja hyvä paikka,sekä lähellä keskustaa Marco Polo ravintola on hyvä,suosittelen lämpimästi ;)

        Kiitti asiallisesta tiedosta ja hyvvää kesää.


    • pamella a

      jep,oltiin viime keväänä ja ihan kivaltahan se tuntui hotellina,mutta ei oikein löytynyt hotellin henkilökunnasta tollasta petinlämmittäjää,että piti hakee muualta.

      • Woman;))

        Romane Hotellia pyörittää veljekset (Ranskalaiset) ja heidän perheensä,kaikki ovat todella ystävällisiä ja vanha suloinen pappa on yövahtina,tuskin heistä "patjanlämmikkeeksi" on ja hyvä niin,pyörittävät businesta johon ei kuulu paritus,joten sitä seuraa pitää ja saa hakea muualta,onneksi,siellä muukin henkilökunta antaa asiakkaiden olla rauhassa,ilman iskuriyrityksiä ja alituista vonkaamista,todella hyvä paikka :))

        Muutenkin ottaa pattiin tuo leimaaminen ylikorostettuna Tunisian miekkosista ja "siitä" jutusta,ymmärtääkseni menemme lomalle,nauttimaan auringosta ja muusta mukavasta,välttämättä siihen aina kuulu miehen iskemiset,...jos niin omana tietonaankin on joskus hyvä pitää asioita,eikä kuulutella niitä joka paikassa....minä olen ihastunut tuohon maahan ja ihmisiin,palaan aina uudelleen sinne ;)


      • MASA 3
        Woman;)) kirjoitti:

        Romane Hotellia pyörittää veljekset (Ranskalaiset) ja heidän perheensä,kaikki ovat todella ystävällisiä ja vanha suloinen pappa on yövahtina,tuskin heistä "patjanlämmikkeeksi" on ja hyvä niin,pyörittävät businesta johon ei kuulu paritus,joten sitä seuraa pitää ja saa hakea muualta,onneksi,siellä muukin henkilökunta antaa asiakkaiden olla rauhassa,ilman iskuriyrityksiä ja alituista vonkaamista,todella hyvä paikka :))

        Muutenkin ottaa pattiin tuo leimaaminen ylikorostettuna Tunisian miekkosista ja "siitä" jutusta,ymmärtääkseni menemme lomalle,nauttimaan auringosta ja muusta mukavasta,välttämättä siihen aina kuulu miehen iskemiset,...jos niin omana tietonaankin on joskus hyvä pitää asioita,eikä kuulutella niitä joka paikassa....minä olen ihastunut tuohon maahan ja ihmisiin,palaan aina uudelleen sinne ;)

        Kaipaisin sellasta tietoa että onko hotellissa kaikissa huoneissa parveke tai terassi ja kuka matkoja tekee romaneen?

        kiitos.


      • mikähän on
        Woman;)) kirjoitti:

        Romane Hotellia pyörittää veljekset (Ranskalaiset) ja heidän perheensä,kaikki ovat todella ystävällisiä ja vanha suloinen pappa on yövahtina,tuskin heistä "patjanlämmikkeeksi" on ja hyvä niin,pyörittävät businesta johon ei kuulu paritus,joten sitä seuraa pitää ja saa hakea muualta,onneksi,siellä muukin henkilökunta antaa asiakkaiden olla rauhassa,ilman iskuriyrityksiä ja alituista vonkaamista,todella hyvä paikka :))

        Muutenkin ottaa pattiin tuo leimaaminen ylikorostettuna Tunisian miekkosista ja "siitä" jutusta,ymmärtääkseni menemme lomalle,nauttimaan auringosta ja muusta mukavasta,välttämättä siihen aina kuulu miehen iskemiset,...jos niin omana tietonaankin on joskus hyvä pitää asioita,eikä kuulutella niitä joka paikassa....minä olen ihastunut tuohon maahan ja ihmisiin,palaan aina uudelleen sinne ;)

        tämä "siitä"-juttu?

        Nyt jäi vähän epäselväksi.

        Voitko valaista?


      • Woman;))
        MASA 3 kirjoitti:

        Kaipaisin sellasta tietoa että onko hotellissa kaikissa huoneissa parveke tai terassi ja kuka matkoja tekee romaneen?

        kiitos.

        Kaikissa huoneissa on joko parveke tai terassi ja matkanjärjestäjä Apollo sekä Tjäreborg ainakin,muitakin toki voi olla,niistä en tiedä ;)


      • Woman;))
        mikähän on kirjoitti:

        tämä "siitä"-juttu?

        Nyt jäi vähän epäselväksi.

        Voitko valaista?

        Tarkoitan näitä rakastelu juttuja tummien komeiden kundien kanssa , kaikkea saa tehdä ja pitääkin , mutta kaikkea kivaa ei kantsi kertoa julkisesti , kas' lomakohde on muutakin kuin pelkkää sexyä sänkyseuraa , olen ymmärtänyt ja hyvä paikka onkin ;)


    • Caritta&me

      Asuimme perheemme kanssa just' Romane hotellissa,kaikki ok.

      • Jykke..

        Olimme viikon Hammametissa ja tulimme äskettäin kotiin,kävelimme muutamia kertoja romanen ohi ja nyt patittaa,kun emme valinneet juuri sitä hotellia,olimme keskustan lähellä la paix hotellissa ja kovin oli huono paikka,täynnä venäläisiä ja tsekkejä........
        ensi kerralla toisin!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe