Näkyykö TV Finland Tunisiassa?

Myrtsi

Otsikko kertoikin jo kaiken oleellisen.
Jos hotellissa on satelliiti tv näkyykö tv Finland?

11

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beduiinipommi

näkyy. Tunisiassa vain valitettavasti ei ole sähköä talvi-kevät kuukausina.

• näkyy ja

Yle 2 myös, joten voit katsoa pikkukakkosta.

• .....

varmaankaan ei näy! Antennit eurooppalaisia varten suunnataan Astraan tai Euteliin ja tv finland tulee pohjoismaisen thor satelliitin kautta . vastaus kysymykseesi on siis EI NÄY

• Suhina67

Satelliitin kautta näkyy yleensä ainoastaan Saksan, Italian ja Ranskan kanavia.

• Tunisian Mummu

Heippa Suhina
        Mutta nythän jo voimme katsella Suomen tv:tä netin kautta.
        Kyllä kehitys menee eteenpäin, mutta meiltä ehkä kadonnut kaipaus katsella?
        Kaikkea hyvää teille ja lapsille.
        Tunisian mummu

• hammamet
        Tunisian Mummu kirjoitti:

Heippa Suhina
        Tunisian mummu

näkyy oikeestaan ranskan kanavia

• Suhina67

Heippa Suhina
        Tunisian mummu

Juu ja saahan niitä Thonikin kautta näkymään, mutta maksaa vähän turhan paljon :p Lapset tykkäsivät joulukalenterista toki, itse en kyllä kanavia kaipaile!

Mukavaa kevään alkua myös sinne!

• Tunisiassa

Heippa Suhina
        Tunisian mummu

sähköä?

• susah
        Suhina67 kirjoitti:

Juu ja saahan niitä Thonikin kautta näkymään, mutta maksaa vähän turhan paljon :p Lapset tykkäsivät joulukalenterista toki, itse en kyllä kanavia kaipaile!

Mukavaa kevään alkua myös sinne!

Meil on ollut jo pari vuotta tv-kaista minkä kautta tallentelen lapsille kivoja lastenleffoja suomeksi ja itse katselen joitain sarjoja. Luulin etten kaipaa suomen kanavia mutta enää en osaisi olla ilman.

• Suhina67
        susah kirjoitti:

Meil on ollut jo pari vuotta tv-kaista minkä kautta tallentelen lapsille kivoja lastenleffoja suomeksi ja itse katselen joitain sarjoja. Luulin etten kaipaa suomen kanavia mutta enää en osaisi olla ilman.

mä kun en ole niitä viiteen vuoteen katsellut, niin en kyllä osaa kaivata. Ja tuleehan tuolta samoja sarjoja ja elokuvia onneksi Nilesatin kautta :)

• kanavaa
        Suhina67 kirjoitti:

mä kun en ole niitä viiteen vuoteen katsellut, niin en kyllä osaa kaivata. Ja tuleehan tuolta samoja sarjoja ja elokuvia onneksi Nilesatin kautta :)

jolla näytetään livenä räjähteleviä irtopäitä? Entä onko Tunisiassa kanavaa joka olisi omistettu valuvalle ripulille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      863
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      760
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      694
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      12
      580
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      569
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    Aihe