Hei,
Olen suunnitellut matkustamista Perun Iquitosiin. Olen kuullut, että keltakuumerokotusta vaaditaan sinne matkaavilta, mutta mahdetaankohan sitä tarkistaa. Eli pyytävätkö ne virkamiehet nähtäväksensä rokotustodistusta?
Rokotuspakko?
Iquitosiin
2
1032
Vastaukset 2
- 2+15
Rokotustodistusta ei missään vaiheessa kysellä. Jos viidakossa aiot oleskella se on tietysti hyvä olemassa.
Kyseessä on rokotussuositus. Jos Perusta sitten lennät johonkin naapurimaahan (tai toisinpäin) saatetaan todistusta kyselläkin. Ei minulta kylläkään koskaan. Ainoan kerran olen todistusta tarvinnut matkustaessani Brasiliasta lentokoneella Boliviaan. Maarajoilla todistusta ei ole kyselty. - Kokemusta on....
Kannattaa mennä ilman rokotusta, niin kenties oppii samalla senkin miksi rokotellaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 116729
- 80692
- 52657
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26481
- 52444