Pistin sitten viime viikolla oikotielle myynti-ilmoituksen ja kas kummaa, tänä aamuna ko. sivusto oli muuttunut aivan täydeksi sonnaksi. Tosta sotkusta enää kukaan löydä mitään ostettavaa. Omakin ilmoitusvahtini oli kadonnut ja jouduin tekemään uuden, eli näin on varmaan siis käynyt myös omille mahdollisille ostajilleni. Ei enää palvelu vastaa todellakaan sitä, mistä olen maksanut.
Itse laitoin todella kiukkuisen palautteen asiakaspalveluun, toivottavasti muut myyjät tekevät samoin, mikäli ovat kanssani samaa mieltä.
Oikotie.fi
5
4846
Vastaukset
- Miespoika79
...on kuin suoraan mun päiväkirjasta. Sapettaa koko surkea sivusto. Rahat takaisin ja äkkiä!
- 9+14
Sanoma (joka omistaa Oikotien) osti Igglon rippeet. Tässä on nyt sitten niistä Igglon rippeistä kyhätty web-sivusto. Toivottavasti eivät maksaneet montaa latia.
- pettynyt myös
Oikotie päätti automaattisesti lyhentää ostamaani ilmoitusaikaa. Oikotie siirtää myös automaattisesti julkaistun ilmoituksen lepotilaan. Asiakaspalveluun kun sähköpostittaa niin kukaan ei ikinä vastaa..
- huoltokatko
alinomaan ainakin päättyvällä viikolla.
muistikuvani on ettei palvelu aiemmin ole näin tiuhaan pätkinyt, nyt katkokset ovat sitä luokkaa että vaikutus näkyy todennäköisesti jo kävijämäärissäkin. - Anonyymi
Oikotie vetää varmaan viimeisiään, kun o enää varaa vain Puun perseeseen.
Ollaanko myymässä ja mitä?
Puu tyrkky myynnissä ilmeisesti itsekin?
Eipä ilmoitella Oikotiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356563
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495679- 1184816
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 623021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.512893Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167