Battlenet ongelmia - En pysty kirjautumaan!

EuBattlenetti

Juu, elikkä minun battlenet accountillani on 2 wow tiliä, mutta silti en pysty loggaamaan wowiin. Toisella tilillä ei ole wotlk, toisella on wotlk peliaikaa.

Tuossa vielä pari screenshottia:

http://img411.imageshack.us/img411/4750/woweubattlenet.png

15

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasdsadsa

      Kyllä. Tuohan herjaa sitä, että ei olisi liitettynä battle.nettiin tota pelitiliä. Siltikin siinä näkyisi olevan kaksi.

      Ainoa mikä tässä nyt tulee mieleen, että kun siinä on kaksi pelitiliä liitettynä niin peli ei "tietäisi" kummalla kirjautuu. Eli toiselle pelitilille pitäisi tehdä toinen account. Tämähän on vain olettamus, etten tiedä kannattaako toteuttaa. Varmaankin joku tietää paremmin.

      • aloittaja---

        Ei ole tuo, koska olen juuri lisännyt siihen tuon BC accountin, eikä sitä ennenkään toiminut. Joten päätin kokeilla että jos se sitten toimisi, mutta eipä toimi :(


      • laatikkopoika
        aloittaja--- kirjoitti:

        Ei ole tuo, koska olen juuri lisännyt siihen tuon BC accountin, eikä sitä ennenkään toiminut. Joten päätin kokeilla että jos se sitten toimisi, mutta eipä toimi :(

        otitko huomiion sen, kun katoin noit kuvia siellä sanottiin että se on kirjoitettu korean kielellä. sekin voi johtua siitä. suomessa ei voi käyttää korealaista tiliä


      • aloittajataas
        laatikkopoika kirjoitti:

        otitko huomiion sen, kun katoin noit kuvia siellä sanottiin että se on kirjoitettu korean kielellä. sekin voi johtua siitä. suomessa ei voi käyttää korealaista tiliä

        Mitä sä höpiset? Ihan suomalainen tili tuo kyllä on


      • asdasdasdad
        aloittaja--- kirjoitti:

        Ei ole tuo, koska olen juuri lisännyt siihen tuon BC accountin, eikä sitä ennenkään toiminut. Joten päätin kokeilla että jos se sitten toimisi, mutta eipä toimi :(

        No sitten se on vähän monimutkaisempi juttu. Ehkä kannattaa lähettää blizzulle sähköpostia (Tiedän se on ärsyttävää hommaa), mutta sillä ainakin homma selviää.

        tai mikäli täällä nyt joku keksii mikä saattaisi olla ongelma. Itse en ole moiseen törmännyt.


      • asadadasdasd
        asdasdasdad kirjoitti:

        No sitten se on vähän monimutkaisempi juttu. Ehkä kannattaa lähettää blizzulle sähköpostia (Tiedän se on ärsyttävää hommaa), mutta sillä ainakin homma selviää.

        tai mikäli täällä nyt joku keksii mikä saattaisi olla ongelma. Itse en ole moiseen törmännyt.

        Samaa jo ennenkuin lisäsit toisen accon?


      • aloittajatässä
        asadadasdasd kirjoitti:

        Samaa jo ennenkuin lisäsit toisen accon?

        Se valitteli samaa jo ennen kuin lisäsin tuon BC acon.


      • asadadad
        aloittajatässä kirjoitti:

        Se valitteli samaa jo ennen kuin lisäsin tuon BC acon.

        Hmm, no ei kyllä sitten itsellä tieto/taito riitä tähän. Toivottavasti joku nyt osaisi auttaa ja ongelma selviäisi.


      • aloittelijahantässä
        asadadad kirjoitti:

        Hmm, no ei kyllä sitten itsellä tieto/taito riitä tähän. Toivottavasti joku nyt osaisi auttaa ja ongelma selviäisi.

        Toivottavasti joku osaa auttaa, vituttaa kun sen verran aikaa on menny noiden hahmojen levutuksessa..


      • aloittelijahantässä kirjoitti:

        Toivottavasti joku osaa auttaa, vituttaa kun sen verran aikaa on menny noiden hahmojen levutuksessa..

        Koita vaihtaa salasana battle.net accounttiisi

        Tsekkaa ..\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf
        (avaa Wordpadilla, ei Notepad)

        Pitäisi olla tämän näköinen:
        set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
        set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
        set realmlistbn ""
        set portal eu


      • aloittajatässätaas
        Termak kirjoitti:

        Koita vaihtaa salasana battle.net accounttiisi

        Tsekkaa ..\World of Warcraft\Data\enGB\realmlist.wtf
        (avaa Wordpadilla, ei Notepad)

        Pitäisi olla tämän näköinen:
        set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
        set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com
        set realmlistbn ""
        set portal eu

        Kiitti sulle, vihdoinki sain toimimaan.

        Taisi johtua siitä, että realmlistissä oli pelkästään tuo ''set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com''

        Pelastit mun päivän :D


      • aloittajatässätaas kirjoitti:

        Kiitti sulle, vihdoinki sain toimimaan.

        Taisi johtua siitä, että realmlistissä oli pelkästään tuo ''set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com''

        Pelastit mun päivän :D

        Eipä mitään.


      • durrr
        aloittajatässätaas kirjoitti:

        Kiitti sulle, vihdoinki sain toimimaan.

        Taisi johtua siitä, että realmlistissä oli pelkästään tuo ''set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com''

        Pelastit mun päivän :D

        Muutamaa merkkiä pidemmän salasanan. 7 merkkiä osaavalle crackerille/hackerille voi olla helppo nakki.


      • semmonen tyhmä tyypp
        durrr kirjoitti:

        Muutamaa merkkiä pidemmän salasanan. 7 merkkiä osaavalle crackerille/hackerille voi olla helppo nakki.

        mullakin oli toi ongelma mut kun kirjauduin sisään ja latasin wowin sillä omalla accolla niin sit se taas alko toimii


    • tojo85

      tietääkö joku pystyykö battlenet ist lataa maksutta pelit uudestaa jos ne on jo kerran maksettu esim toiseen tietokoneeseen kirjautumalla....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe