uudet silmälasit

valoa elämään

Mistä kannattaisi lähteä hankkimaan uusia silmälaseja?Pitäisi saada hyvät ja kestävät.Köyhä ei voi huonoja ostaa eli pitää kestää useampia vuosi.

10

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkevillä silmillä

mä ainakin olen käyny ja olen saanu rahoilleni vastinetta. :)

• instru.

Hommasin instrumentariumista, tällä hetkellä tarjous, että saa kaupan päälle aurinkolasit voimakkuuksilla. Ja plussa-pisteet kotiin tottakai.

• Ei muovia

Nisseniltä hankin aikoinaan silmälasit ja ovat kestäneet naarmuuntumatta 10 vuotta.
      Toiset lasit hankin jälkeenpäin Specsaverilta, mutta sieltä ei olisi kannattanut hankkia silmälaseja.
      Vuosi on kulunut ja naarmuja on jo linsseissä, vaikka on mukamas kovapinnoite.
      Ei selviä naarmuja, vaan silmälle näkymättömiä naarmuja "samentumia", joista on
      haittaa pimeällä kirkasta kohdetta katsottaessa.
      Sama kuin naarmuuntunut auton tuulilasi !

Samalla tavoin hyvin varoen puhdistin linssit, kuten Nisseniltä hankitut silmälasit.
      Nisseniltä saa kunnon lasilinssejä, jotka eivät naarmuunnu, kuten nämä halpamyynti
      silmälasiliikkeiden muovilinssit.
      Siinä menee rahat hukkaan, jos ostaa halvat linssit ja joutuu sitten uusimaan
      vähän ajan kuluttua laadukkaimpiin lasilinsseihin.
      Älä osta mitään muovisia linssejä, vaan linssit, jotka on tehty lasista.
      Täytyy yrittää pärjätä vielä 5 vuotta ja ostaa seuraavat silmälasit Nisseniltä.

• tarpeen?

"Nisseniltä hankin aikoinaan silmälasit ja ovat kestäneet naarmuuntumatta 10 vuotta."

Olisiko jo aika tarkistuttaa silmät optikolla tai silmälääkärillä? Kymmenessä vuodessa ihmisen näkökyky muuttuu ja saattaa muuttua paljonkin.

• 35v. käyttänyt
        tarpeen? kirjoitti:

"Nisseniltä hankin aikoinaan silmälasit ja ovat kestäneet naarmuuntumatta 10 vuotta."

Olisiko jo aika tarkistuttaa silmät optikolla tai silmälääkärillä? Kymmenessä vuodessa ihmisen näkökyky muuttuu ja saattaa muuttua paljonkin.

Specsaverista, erittäin hyvä palvelu ja tarkka optikon tarkastus. Jos silmälasit pitää kestää useita vuosia , suosittelen myös hiukan useammin tarkastusta, ehkä tarkoitit "pokia" eikä linssejä!
        Itse olen 5-kymppinen ja parin vuoden välein tarkistus.
        Ja tuo kommentti halpalinssifirmoista voi jäädä omaan arvoonsa, hinnat on edullisia, koska liikkeitä on ympäri maailmaa ja sen vuoksi iso bisnes, voivat myydä halvemmalla, tuotteissa ei ole mitään eroa.

• pp
        35v. käyttänyt kirjoitti:

Specsaverista, erittäin hyvä palvelu ja tarkka optikon tarkastus. Jos silmälasit pitää kestää useita vuosia , suosittelen myös hiukan useammin tarkastusta, ehkä tarkoitit "pokia" eikä linssejä!
        Itse olen 5-kymppinen ja parin vuoden välein tarkistus.
        Ja tuo kommentti halpalinssifirmoista voi jäädä omaan arvoonsa, hinnat on edullisia, koska liikkeitä on ympäri maailmaa ja sen vuoksi iso bisnes, voivat myydä halvemmalla, tuotteissa ei ole mitään eroa.

specsiltä laadukkaita tuotteita. enpä ole kuullutkaan. eihän niillä kovin hyvin mene talousuutisten mukaan. ei ole varaa enää pitää silmälääkäriäkään. kehotan jättään välistä. ei oo köyhällä varaa maksaa ulkolaisten konkursseja.

• .............

Olen ostanut aina lasini uudet linssit Näkömestarilta ja sinne aion suunnata jatkossakin. Olen käynyt muissakin liikkeissä katsomassa, mutta Näkömestarilta saa lisäksi parasta palvelua.

• Linssi-Leevi

Törkykalliit lasit Näkömestarilla.Laatukin oli huono, heti naarmuntu, vaikka oli kovapinnote.Samalla hinnalla saa muualta parit lasit aurinkolasit voimakkuuksilla. Nisseniin olin tyytyväinen, tarkka optikkokin.

• työlasit
        Linssi-Leevi kirjoitti:

Törkykalliit lasit Näkömestarilla.Laatukin oli huono, heti naarmuntu, vaikka oli kovapinnote.Samalla hinnalla saa muualta parit lasit aurinkolasit voimakkuuksilla. Nisseniin olin tyytyväinen, tarkka optikkokin.

Näkömestarilta sai ennen palvelua. paino sanalla ennen. Nyt lasit maksaa kauheasti verrattuna muihin liikkeisiin. Jokaisessa liikkeessä hyviä ja huonoja myyjiä, mutta optikon takia ehdottomasti Nissen. Ammattitaito näkyy kaikessa.

• naisnäkökulmaa
        työlasit kirjoitti:

Näkömestarilta sai ennen palvelua. paino sanalla ennen. Nyt lasit maksaa kauheasti verrattuna muihin liikkeisiin. Jokaisessa liikkeessä hyviä ja huonoja myyjiä, mutta optikon takia ehdottomasti Nissen. Ammattitaito näkyy kaikessa.

hyviä kestäviä laseja ei vitosella saa. laatu maksaa vieläkin. Kuuntele optikkoa, kerro mitä etsit niin saat kestävät lasit mistä vain. totuus on kuitenkin sama niin laseissa kuin pesukoneissakin, että ei nykyiset kestä enää niin kuin ennenvanhaan. Kokkolassa laaatu aika sama kaikissa liikkeissä. hyvä palvelu, ammattitaito ja hyvä silmä kehyksille- Nissen optikko- ilo silmälle itsekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      974
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe