hei,
olen lähdössä kaveriporukassa ja olen koittanu etsii netistä parvekkeellista hotellihuoneistoa jossa olis keittiö ja 2 huonetta sekä kylppäri, mut ei löydy niitä parvekkeellisia!!!
meitä on 4 ja lähdemme pääsiäiseksi riikaan lomalle.
etsimme 2h keittiö kylppäri ja parveke siis kaikki huonekaluineen eli "vuokra" ja olemme vain 4 yötä siellä joten auttakaan mua mistä saisin löydettyä netistä jotta voisin varata, kiitos!
ei haluttais hotelliin.
oon koittanu tällä nettisivuilla: www.lilarealty.lv, www.only-aparments.com ja googlen kautta, mut mistään niitä ei löydy parvekkeellisia huoneistoa.
riikan huoneisto???
2
642
Vastaukset
- Monta kertaa siellä
... Ei semmoisia varmaan löydy. Ottakaapa Booking ja katsokaa sieltä puolihoitoiset hotellit vasta muutamaa päivää aiemmin ennen matkaa.
Löydätte hullun halvalla yö tai pari samassa hotellissa, jotka ovat korkeatasoisia. Ja varatkaa hotelleja ketjussa( todellakin vasta alle viikko lähtöön)
Mm. MonteKriston puitteet ovat järkyttävän upeat, mutta aamupala kauhea. Hotelli Latviassa on upein aamupala missä olen syönyt, mutta huoneet tavallisen ankeat peruskauraa. Riikassa ulkona syöminen kannattaa kahviloissa. Mm. Ihan keskusaukion (orionkeskus) perällä käytävän päässä on halpa ja ihanat sapuskat omaava kahvila. Mikään ei maksa juuri mitään ja on parempaa kuin kotona.- kiinnostunut tosi pa
Hei monta kertaa siellä tai joku muu, joka tietää. ONko tuo keskusaukio (orionkeskus) josta edellinen mainitsi näin:
Mm. Ihan keskusaukion (orionkeskus) perällä käytävän päässä on halpa ja ihanat sapuskat omaava kahvila. Mikään ei maksa juuri mitään ja on parempaa kuin kotona.
niin onko se siis keskustori vai ihan joku muu paikka. Missä, missä missä? Tuo kahvila kiinnostaisi tosi paljon, jos siellä siis on oikein sapuskaakin ettei vain kahvia ja pullaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828