ipä ole hotel astoriasta juurikaan mitään keskustelua täällä, onko joku siel käynyt? Olemme sinne menossa kesällä ja netissä oli hyvin kuvailtu hotelliamme: soveltuu parhaiten sinkuille ja bilettäjille :D
Kertokaapas samalla onko lähellä hyviä meno-mestoja :)
hotel astoria
2
677
Vastaukset
- api....
Hotelli sijaitsee niin keskellä kaikkea, että vaikka mitä löytyy ihan kävelymatkan päästä. Rantakin ihan vieressä. Meidän huoneen parveke oli kadulle päin ja nyt jos lähtisin pyytäisin huoneen altaiden puolelta, sieltä olis näkymät merelle ja kävelykadulle. Olis kiva seurata rantaelämää ja kävelyliikennettä sieltä puolelta.Ei muuta kuin hyvää matkaa, hyvä hotellivalinta! Ei mitään luksusta, mutta rentoon lomaan soveltuu ihan hyvin!
- Minä vaan
Olimme Astoriassa viime kesänä ja hoteeli ihan ok perushotelli. Sat-Tv ja ihan ok aamupala. Lähellä rantaa ja keskustaa. Varasin juuri 2 viikon loman Astoriasta/SB, joten ihan hyvät kokemukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861484
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121375Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras371156- 271075
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne117913Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46898- 18846
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65797YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..76705- 40697