Laittaisikohan joku linkkiä, missä olisi hyvät loukun piirustukset johon menee supi ja kettu
Loukku
6
3716
Vastaukset
- OrginalCheyenne
Etsi googlesta Ka-Nu- tai KANU- tai kanu - loukku.
Se lienee yksinkertaisin löytää näin nykyaikana joka toimii myös ketulle.
Perinteisempää linjaa edustaa (puusta tehty) "norjalainen kettuloukku".- edullinen,,
Minä olen tehnyt vanhoista putkihetekan rungosta Kanu loukun mallisia loukkuja. Minkki verkko vain
ympärille. Pohjaverkon kehikoksi 50 x 50 lankku. Laukaisulaite 5 x 50 alumiini latasta. Laukaisulaite
tulee laukaisunarun väliin, naru loukusta laukaisulaitteeseen ja siitä naru puuhun. - niksi.,
edullinen,, kirjoitti:
Minä olen tehnyt vanhoista putkihetekan rungosta Kanu loukun mallisia loukkuja. Minkki verkko vain
ympärille. Pohjaverkon kehikoksi 50 x 50 lankku. Laukaisulaite 5 x 50 alumiini latasta. Laukaisulaite
tulee laukaisunarun väliin, naru loukusta laukaisulaitteeseen ja siitä naru puuhun.Kiitti neuvosta. ”Minä olen tehnyt vanhoista putkihetekan rungosta”. Mutta kummalle sivulle saranat, pitkälle vai lyhyelle sivulle?
- edullinen,
niksi., kirjoitti:
Kiitti neuvosta. ”Minä olen tehnyt vanhoista putkihetekan rungosta”. Mutta kummalle sivulle saranat, pitkälle vai lyhyelle sivulle?
Saranat päätyyn, lyhemmälle sivulle. Putken pätkistä saranat , kaksi ja kaksi. Sitten ohuempi putki
läpi, tai jokin tanko.
Saranapäähän olen laittanut noin metrin mittaiset ja puolimetriä korkeat irtoverkot molemmille sivuille, nojaamaan loukkuun. Ne estävät, jos vaikka koira menee, niin sen on mentävä
täysin avoimesta päästä. Jos menijä tavallaan oikasee syöttiin, loukku laukiaa ja koira jää ikään kuin
kiljotiiniin. Mutta kun koira tai kettu menee avoimen pään kautta, ei käy kuinkaan. Jää vain mottiin.
Koiria en tietenkään tarkoituksella pyydä, mutta metsästysaikana voivat vahingossa mennä.
- jimjimjim
Voihan netistä hakea sanoilla kettuloukku, supiloukku jne.
- trapperi
se paras loukku, niin miksi hakee jotain muuta. Kanu loukun nimi tulee sen keksijän mukaan Kalevi Nurmentaus aseseppä joka tekee hyvät vaimentimet ja on kunnostautunut loukkupyynnissä. Kanulla pyytää hyvin myös ilveksiä, niistä voi ilmoittaa riistapiireille niin tulevat laittamaan kissalle pannan kaulaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986498KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3616062Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602973Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092424Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082095- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331228- 731217