Onko ajatuksia, missä mahtaa olla vika, kun kylmänä lyhyen ajomatkan noin 0,5-1 km jälkeen öljynpaineen merkkivalo alkaa vilkkua ja summeri huutaa kolme kertaa? Tämän jälkeen kuitenkin merkkivalo saattaa sammua, eikä summeri huuda. Ei tapahdu kun kone on lämmin. Moottori Golfissa on 1.6 FSI vm2006.
Kävin jo huollossa luetuttamassa vikakoodit, joita ei ollut eli ei ilmeisesti vikaa anturissa. Öljynpaineet mittauksessa oli normaalit. Tosin moottori oli lämmin.
Golf V öljynpaineen merkkivalo
4
4562
Vastaukset
- Epeli.
Diesel passatissa oli sama vika tarvikesuodattimilla.Tutkittuamme vikaa,tulimme sellaiseen tulokseen,että jos suotimet on talvella varastoitu kylmään kosteaan varastoon,niihin sitoutunut kosteus jäätyy pakkasella ja eivät päästä öljyä kunnolla läpi ennenkuin öljy lämpenee.Passatissa oli yläpuolinen suodin,elikkä suodin oli kiinnitetty telineeseensä ylöspäin ja oli sylinterikannen vieressä.
- Epeli.
ja vielä senverran,että vika häipyi kun vaihdoimme alkuperäissuotimen.Ilmeisesti olivat paremmin varastoitu.
- outo vika
Joissain golfissa moottoriöljyt pikeentyy ja tukkii suodattimen ja öljysihden. laske öljyt pois ja pese moottori moottorin pesuaineella ja vaihda suodatin. peseminen on tärkeä että öljykanavat aukeaa kun pikiöljy lähtee pois,
- Golf- Man.
Seilaa kylmänä öljyssä ,sitten sulaa. Vaihda uudet öljyt ja HETI , ennen kuin POKS'
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988