Vuokraamme asuntomme kalustettuna toukokuun puolivälistä elokuun alkuun (2010). Asunto on kaksio, 44 neliötä, läpitalonasunto, olohuone, jossa avokeittiö, makuuhuone, tilava suihku WC, taloyhtiössä pesutupa. Langaton internet kuuluu hintaan. Asunto sijaitsee viidennessä kerroksessa (ylin kerros). Avara ja valoisa, mukavaksi sisustettu, löytyy myös mikro, espressokone, stereot, ei telkkaria. Hintaan kuuluu siis sähkö, vesi ja netti. Asunto sijaitsee Hämeentie 28ssa, eritäin hyvien liikenneyhteyksien päässä, kävelymatka keskustaan.
hp. 800e/kk, 500e takuu
Yhteydenotot: oskari (piste) niitamo (at) helsinki (piste) fi
For rentin Helsinki: one-bedroom apartment in Kallio for May-June-July
Beautiful furnished appartment for rent for 2 and a half months from 15. of May till end of August 2010. 44sqm, livingroom kitchen, separate bedroom, spacious toilet shower. Wireless internet, fully equiped kitchen, stereo, no TV. Fift floor. Water, electricity & internet included in the price. Appartment is located in Hämeentie 28, it has good access to public transport and walking distance to Helsinki city center.
price request 800 euro/month, 500e deposit
AV: Helsinki, kaksio kalliosta touko-kesä-heinäkuu (in english)
oskari2010
1
813
Vastaukset
- Oskari2010
Asunto on vielä vuokraamatta. Mahdollisuus vuokrata 15.5. - 15.8.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454820- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301860- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1461328