Jep, eli siinä on ongelma. Tarkemmin sanottuna siis haluaisin saada osoiterivin alle ilmestyvän sivuhistorian poistettua, siis sen joka siihen tulee esim. silloin kun avaa sen osoiterivin "pudotusvalikon". Oon poistanu jo sivuhistorian, evästeet, sekä tiedostot, eikä näitä sivuja ja osoitteita enää itse sivuhistorian puolella näykään, vain tuossa osoiterivin alapuolella. Kokeiltu on myös Työkalut->Internet-asetukset->Sisältöön liittyvät asetukset->Automaattinen täydennys->ja kaikki ruksit on otettu pois sekä klikattu Tyhjennä lomakkeet- sekä Tyhjennä salasanat-painikkeita (tällaista neuvoa löytyi ainakin googlettamalla). Silti ne osoitteet ja hakusanat yms läsähtää edelleenkin osoiterivin alapuolelle...
Apua, kiitos.
Kuinka saada sivuhistoria TÄYSIN poistettua?
3
311
Vastaukset
- Sehän on mie.
eilen nimittäin asensin ton paskan IE8:n uudestaan ja silloinhan selain ehdottaa näitä eli että näytetäänkö aiemmin kirjoitetut osoitteet. Sinuna mä kokeilisin asentaa selaimen uudestaan ja jättää ne vaihtoehdot pois. En tiedä auttaako...
Asetukset > Tietosuoja > Osoitepalkki > Ehdota osoitepalkissa sivuja > Ei mistään.
Mä en tiedä tosiaan Explorerista, kun en halua käyttää sitä. Tämän suomi24-postiongelman takia kun vaan joutuu avaamaan IE:n.- 20+16
Mulla oli sama ongelma kuin aloittajalla ja aikani sähellettyä sain sen pudotusvalikon kautta näkyviin tulevan listan pois, nyt vaan en oo varma miten:(
Mutta kokeeksi; klikkaa "muuta työkalupalkin asetuksia(se jakoavain)" /asetukset/tallenna hakuhistoria. Onko sulla ruksi siinä, jos on, ota pois.
En oo varma mutta saattaa auttaa, jos vielä on tämä ongelma ratkaisematta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814