Onko muilla ollut Touranissa kosteudesta johtuvaa sähkökeskuksen oikosulkua.Korjaus maksoi 1000e niin tuli mieleen että onko tapahtumia enemmänkin.Asentajan mukaan puutteelliseti suojattu kansi keskuksen suojana.
Sähkökeskus
33
1120
Vastaukset
- apuvasmies
Uudessa tiguaanissa samaa ongelmaa. Kohta menee takuu umpeen ja vika sekun toistuu. Maahatuoja on neuvoton!
- ossss
UUsavuton jos maksaa lystin...
- apuvamies
ossss kirjoitti:
UUsavuton jos maksaa lystin...
Yämmärtääkseni asianajaja on jo sovittu jos homma ei hoidu.
- .....
On Tojoteron kirjoitustasoa, täynnä virheitä. Ei taatusti ole Halvimmillaan 35 tonnii maksavan Tiguanin omistajan kirjoitusta, tai sit mä sanon, älä nolaa ittees enempää.
- ....
..... kirjoitti:
On Tojoteron kirjoitustasoa, täynnä virheitä. Ei taatusti ole Halvimmillaan 35 tonnii maksavan Tiguanin omistajan kirjoitusta, tai sit mä sanon, älä nolaa ittees enempää.
Tarkoitin apuvamiestä, no tarkemmin alkua luettani huomasinkin, että hän ei kyseistä autoa omista, vaan tuntee jonkun kaverin, jonka kaverin isän pomo ajaa kyseisellä Tiguanilla.
- ossss
..... kirjoitti:
sitten vain minun Touranissa tuo sähkökeskus juttu.Oli vaan niin kallis sekin korjaus...
- PassatV6
Itse ostin uuden sähkökeskuksen biltemasta, ongelmia ei ole enää ollut. Tuotenro: 44883 .
- apuvamies
.... kirjoitti:
Tarkoitin apuvamiestä, no tarkemmin alkua luettani huomasinkin, että hän ei kyseistä autoa omista, vaan tuntee jonkun kaverin, jonka kaverin isän pomo ajaa kyseisellä Tiguanilla.
Odota vaan. Takuu loppuu duunikaveri dieselitiguaanista kesällä.
Varmaa on että jos ne eivät saa sähkökeskusta rauhoittumaan, niin julkisuuteenkin tulee ennakkotapaus.
Ei siinä paljon oikeinkirjoitus auta;) vaikka olisit opettaja tai valtion virkamies.
Millä logiikalla ajattelet että 35.000 e tiguaaani oli parempi kun vaikka touran?
Katoppas joskus Tiguaanin alle. Samat tukivarret ,(paitsi muovisuojat puuttuvat) Haldex ,6-portainen vaihdelaatikko , kun skodan nelarissa.
. Kurkkaapas sitten konehuoneeseen. Sama pata kuin scout 4x4 -skodassa.
Valitettavasti myös saman sähköpääkeskus. Jostain syystä tsekit saa sen vain toimimaan....
Mieti sitä. Takuu kaikissa VAG-areissa 2v ! Audista- Skodaan. sama sun volskpurkissakin.
Ajan muuten nelariskodalla. - ossss
PassatV6 kirjoitti:
Itse ostin uuden sähkökeskuksen biltemasta, ongelmia ei ole enää ollut. Tuotenro: 44883 .
Passatin bilteman takapihalta ivalosta?
- osssss
valetta.Tosiaan Tiguan 100000 kestotestissä hapettunut sähkökeskus.Eli sama vika kun mulla Touranissa.
- osssss
osssss kirjoitti:
valetta.Tosiaan Tiguan 100000 kestotestissä hapettunut sähkökeskus.Eli sama vika kun mulla Touranissa.
?????
- osssss
osssss kirjoitti:
?????
?
- osssss
..... kirjoitti:
katsotaan aikanaan miten asia ratkeaa kun tuli uutta tietoa.
- Huoleton autoilija
Rahat ja hermot säästyy kun ostaa jonkun laatuauton VW:n tilalle.
- Iloinen kruisailija!
TOYOTANKO?
- Jannuhuoleton2
Iloinen kruisailija! kirjoitti:
TOYOTANKO?
No vaikka Lada, huomattavasti halvempi ja laadukkaampi kuin Volkswagen.
- ghjjkjknuiohjikhjki
Jannuhuoleton2 kirjoitti:
No vaikka Lada, huomattavasti halvempi ja laadukkaampi kuin Volkswagen.
Tässä on hyvä esimerkki keskustelusta jossa on oikeita keskustelijoita huomattavasti vähemmän kuin on eri nimimerkkejä. Tätä voisi kutsua lähes monologiksi.
- Kansanautolla
Iloinen kruisailija! kirjoitti:
TOYOTANKO?
Eipä ole ainakaan minulla tullut kalliiksi autoilu TDI Volkkarillani, olen ajanut autollani 200000 kilometriä kuuden vuoden aikana ja ainoa rikkoutunut osa on ollut takaluukun lukko jonka jouduin vaihtamaan.
Teen itse huollot longlife ohjelman mukaan, longlife oljy on kyllä kallista, viimeiseen huoltoon ostamani öljy maksoi 46 € 4 litran purkki. Kertaakaan en ole joutunut vaihtamaan öljyä ennen 30000 kilomerin täyttymistä, ajoni on valtaosin maantieajoa.
Eipä minulla olisi mikään toinenkaan automerkki tullut paljoa halvemmaksi, no tietenkin jos siihen toiseen ei olisi tarvinnut ostaa yhtään mitään, sen sijaan että minä jouduin ostamaan volkkariin tuon mainitsemani lukon. Parhaimmillaan siis tuon lukon hinnan verran halvemmaksi, mutta saattaa sitä joutua uusimaan jotain parempimerkkiseenkin autoon. - tarkkamarkkaeuro
Kansanautolla kirjoitti:
Eipä ole ainakaan minulla tullut kalliiksi autoilu TDI Volkkarillani, olen ajanut autollani 200000 kilometriä kuuden vuoden aikana ja ainoa rikkoutunut osa on ollut takaluukun lukko jonka jouduin vaihtamaan.
Teen itse huollot longlife ohjelman mukaan, longlife oljy on kyllä kallista, viimeiseen huoltoon ostamani öljy maksoi 46 € 4 litran purkki. Kertaakaan en ole joutunut vaihtamaan öljyä ennen 30000 kilomerin täyttymistä, ajoni on valtaosin maantieajoa.
Eipä minulla olisi mikään toinenkaan automerkki tullut paljoa halvemmaksi, no tietenkin jos siihen toiseen ei olisi tarvinnut ostaa yhtään mitään, sen sijaan että minä jouduin ostamaan volkkariin tuon mainitsemani lukon. Parhaimmillaan siis tuon lukon hinnan verran halvemmaksi, mutta saattaa sitä joutua uusimaan jotain parempimerkkiseenkin autoon.Kertaakaan et ole lisännyt öljyä? Ei ole ihan uskottavaa, paljonko huoltokulut ovat olleet mukaanlukien jakohihnan vaihdot? Lisäksi et huomioi sitä että toiseen merkkiin ei olisi tosiaan tarvinnut ostaa mitään (takuu 5v) huoltojen lisäksi ja olisit säästänyt jakohihnan vaihtokulut. Jälkeenpäin on helppo tietenkin perustella valintaa mutta jos etukäteen vertailet niin on aikamoinen riski ostaa kahden vuoden takuulla oleva auto verrattuna pidemmän takuun autoihin.
- vwvwvwvwvwvw
tarkkamarkkaeuro kirjoitti:
Kertaakaan et ole lisännyt öljyä? Ei ole ihan uskottavaa, paljonko huoltokulut ovat olleet mukaanlukien jakohihnan vaihdot? Lisäksi et huomioi sitä että toiseen merkkiin ei olisi tosiaan tarvinnut ostaa mitään (takuu 5v) huoltojen lisäksi ja olisit säästänyt jakohihnan vaihtokulut. Jälkeenpäin on helppo tietenkin perustella valintaa mutta jos etukäteen vertailet niin on aikamoinen riski ostaa kahden vuoden takuulla oleva auto verrattuna pidemmän takuun autoihin.
Pitkät takuut on suoraan maksettu huollattajan lompakosta. Jos et käytä merkkihuollon älyttömän kalliissa huollossa niin takuu ei säily.
- osssss
vwvwvwvwvwvw kirjoitti:
Pitkät takuut on suoraan maksettu huollattajan lompakosta. Jos et käytä merkkihuollon älyttömän kalliissa huollossa niin takuu ei säily.
ainakin kuluttajaviraston ja uusien EU sääntöjen mukaan.
- jälkimarkkinattoimiiVW
Onko nämä VW viat tahallaan tehtyjä kaikki?
Niinhän tuo saastehommakin on?
- ihme jutut joo
HAHAHAHAHAHAHAHAH
Osssss ja kärähtänyt sähkökeskus!!! :D :D
paloiko käämi vai tuliko kylmä taas??
maksoiko remontti tälläkertaa 1000€ vai 3000€??? hahaaaa- osssss
jep jep.kallista vw autoilua.
- osssss
Ai että ihme jutut?Totuus tarua ihmeellisempää.
- osssss
Minulla on palanut joku keskus korvieni välistä. Olisiko ollut juuri tuo sähkökeskus.
- osssss
osssss kirjoitti:
Minulla on palanut joku keskus korvieni välistä. Olisiko ollut juuri tuo sähkökeskus.
Tais skodan vikalistalla olla sama sähkökeskus vika.Pitäiskö vielä perätä kustannuksia takaisin jos tyyppivika?
- osssss
osssss kirjoitti:
Kysy postiautonkuljettaja.
- osssss
Tonnin makso ja kuluttajaneuvoja ei voinu asialle mitään kun ostettu toisesta liikkeestä ja kuulemma merkkiliikkeen vastuu loppunu.Oikeusteitse olis ollu ainoa mahdollisuus.Myyjäliikekin sai luisteltua asiasta ulos.
Taisteltu kuitenkin...
Jotenkin jäi kuva että kuluttajavirasto ei jaksa hoitaa kaikkia asioita? - VWmaksaa
osssss kirjoitti:
Tonnin makso ja kuluttajaneuvoja ei voinu asialle mitään kun ostettu toisesta liikkeestä ja kuulemma merkkiliikkeen vastuu loppunu.Oikeusteitse olis ollu ainoa mahdollisuus.Myyjäliikekin sai luisteltua asiasta ulos.
Taisteltu kuitenkin...
Jotenkin jäi kuva että kuluttajavirasto ei jaksa hoitaa kaikkia asioita?Ja kuva kuluttajavirastosta on oikea.
Korruptio laitos?
- Paalaajapoeka
On. Sama tyyppivika jokaisessa VW mallissa alkaen vuodesta 2002.
Takuuseen pitäisi mennä, vaikka autonvalmistajien lyhin 2v Volkkarin takuuaika olisikin ummessa, mutta tämä, kuten jatkuvat jakopää ja moottoririkotkin maksatetaan asiakkaalla.- seataudiskodaVWsama
asialinja
- Anonyymi
valehteli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424253
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971979Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911605- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771432- 2501285
- 2761153
- 771152