Kateuskohtaus?

Väärässä ruumiissa20

Onko muilla mtf-ts:illä sellaisia kokemuksia, että kun näkee kauniita naisia tai tyttöjä, tulee ihan mieletön kateuskohtaus, että voiku olisin tuollainen. Varsinkin kun näen kauniita tyttöjä porukassa, niin tulee sellainen olo, että voi kun olisin yksi heistä ja juttelisin heidän kanssaan siinä tyttöjen jutuista. Tuo kateus on ihan mieletöntä.

15

751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se oli silloin......

No oli just sellaisia fiiliksiä silloin ennen vanhaan. Muttei juurikaan enää, paitsi että kyllä nainen aina vertaa itseään toisiin naisiin ja pikku kateus saattaa iskeä. Tai laihdutuspuuska.

• joku transu

Oli, juuri tuollaisia, ihan kauheita. Nykyään vähemmän.

• Kirjoitin

"Viikonloppuna olin vaikeiden ratkaisujen edessä. Luin nimittäin Kodin kuvalehteä äitini luona Marjaniemessä. En kyennyt lukemaan sitä loppuun kun jo minun piti sulkea se pahan olon vuoksi. Minulle tuli taas se tunne. Se tunne koostuu neljästä yhtäaikaisesta tunteesta, jotka esiintyvät yhtä aikaa eivätkä erillisinä. Ne ovat; kaipaus, olemassa olemattomuus, osattomaksi jääminen ja sellainen fyysinen matkapahoinvointia tai jänteen särähtämistä lähellä oleva tunne."

Henkkamaukan mainoksetkin alkoivat tulla pysäkkikatoksissa silmilleni. Oli pakko hakea apua.

• lievempänä

En laskisi mielettömäksi kateudeksi, mutta kaipausta minäkin koin katsellessani hyväkroppaisia naisten kuvia. Halusin samaistua noihin kuvien naisiin.

• trsghtrsh

Mutta ei oo enää. Hoidot auttoi, peilikuva ei vituta.

• Susanna-ts

Kyllähän tuo on samanlaista kun minullakin.

• Joo ja sit...

Jos on lesbo se on vielä pahempaa. Samalla kertaa tulee angsti siitä ettei voi olla tyttönä tyttöjen kaveriporukassa eikä seurustella tyttönä tytön kanssa. Testosteroni vielä liioittelee seksuaalisuutta, ja jos tuon tilanteen kohtaa kotinsa ikkunasta, lehdestä tai netistä, päätyy väistämättä kompulsiivisesti masturboimaan jonka aikana lähinnä toivoisi että meteoriitti tippuisi päähän. Tuo saattaa tapahtua neljä-viisikin kertaa päivässä.

• arsche

Olette kaikki tiittejä jotka ovat keplotelleet tutkimuksista läpi jollain ihme konstilla. Ihan selvästi, jos on tuollaisia kohtauksia. Aidolle transsukupuoliselle naiseus on läsnä joka hetki, silloinkin kun vaihtaa autoon renkaita ta juo olutta jääkiekkokatsomossa.

• oli...

mielipide! Onkohan oma identiteettisi epävarma kun joudut koko ajan korostamaan transsukupuolisuuttasi ja sisäistä naistasi. En minä ainakaan ajattele naiseuden läsnäoloa kun vaihdan auton renkaita tai vedän haalarit päälle likaisissa töissä. Muija mikä muija.

Kyllä muutkin naiset saavat kateellisuuskohtauksia kun näkevät hoikkia ja kauniita naisia. Sitten päätetään taas kerran aloittaa laihdutuskuuri tai ostetaan samanlainen asu jota bussipysäkin mainostaulu mainostaa, vaikka se näyttääkin kauhealta päällä.

• kirjoitti vaan

henkilöt, jotka ei ole vielä olleet tutkimuksissa saati hoidoissa!

• Väärässä_ruumiissa29

Tilanne sama kuin aloittaessa ketjun. Nyt olen jo melkein kolmekymppinen. Jo peruskoulun ensimmäiseltä luokalta koulun ruokajonosta on sellainen muisto, että edellä olevan isompaa tyttöä katsellessa tuntui pahalta ajatus, että sitten kun olen yhtä monennella luokalla kuin hän silloin, en ole hänen kkkaltaisensa ollenkaan, en yläluokkalainen tyttö vaan yläluokkalainen poika! Useampi vuosi ennen tuota olin sanonut äidille, etten halua, että minulla on kikkeli. Hengellisillä lastenleireilläkin katsoin tyttöjä siihen tapaan, että olisinpa samanlainen.

Tämä ei ole transvestismiä vaan transsukupuolisuutta! Se asia jäytää minua päivittäin, että olen ulkoisesti miespuolinen. Onneksi minulla on kuitenkin naisellinen vyötärö.

• uytiyiuyigil

Jos olet tuo aloittaja, niin miksi olet surkutellut tilaasi 9 vuotta, kun sille olisi mahdollisuus tehdä jotain. Mikäli koet todellakin olevasi nainen ja pystyt lähtemään korjaushoitoihin, hae lähete transtutkimuksiin. Tuossa iässä hoitoprosessi tehoaa vielä kohtuullisen hyvin ja jos kropan muotokin on avuksi, asia helpottuu.

• Jlku
        uytiyiuyigil kirjoitti:

Jos olet tuo aloittaja, niin miksi olet surkutellut tilaasi 9 vuotta, kun sille olisi mahdollisuus tehdä jotain. Mikäli koet todellakin olevasi nainen ja pystyt lähtemään korjaushoitoihin, hae lähete transtutkimuksiin. Tuossa iässä hoitoprosessi tehoaa vielä kohtuullisen hyvin ja jos kropan muotokin on avuksi, asia helpottuu.

Hengelliset lastenleirit viittaavat tiukkaan uskonnolliseen yhteisöön.

• Anonyymi
        uytiyiuyigil kirjoitti:

Kun kerran henkilö on ollut hengellisillä lastenleireillä, voi olla, että hänellä on perhetausta jossakin sellaisessa uskonryhmässä (lestadiolaisuus, Jehovan todistajat tms.), jonka jäsenten on yleensä hyvin vaikea heille tuputettujen uskonkäsitysten takia hyväksyä transhoitoja ja olla pitämättä transsukupuolisuutta sairautena. Jos perhetausta on sellainen, voi hoitoihin lähteminen olla tavallista hankalampaa, kun vaikuttaa siltä, että välit esim. vanhempiin ja sisaruksiin katkeavat.

• Anonyymi

Ei oikeastaan, koska näytän paremmalta kuin 90% cis-naisista. Tosin, aina ei ollut niin. Joskus kun prosessi oli alussa, mua kohdeltiin niin helvetin huonosti monelta taholta, että päätin kostaa. Päätin, että teen korjauksia niin pitkään kunnes olen ihan helvetin hyvännäköinen...ehkä vähän lapsellista, mutta kahdeksan leikkaus myöhemmin olin tavoitteessani ja nyt monet cis-naiset ovat kateellisia minulle.

Nuoren naiset ovat ainoita, joiden kohdalla tunnen oloni tukalaksi - itsehän en koskaan saanut elää nuoren naisen elämää ja se on hvin kipeä asia hyväksyä. Siksi blokkerihoitojen mahdollistaminen nuorille on äärettömän tärkeää.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe