Latasin anonyymin p2p ohjelman ja nyt jokin syö kaistaa ilman että tuota edes avaa. Yhtäkään ohjelmaa ei ole auki ja verkon käyttö on kuitenkin varsin vilkasta. En ainakaan keksi mikä ohjelma sitä kaistaa söisi? Nyt esim torrentin lataukset onnistuu vain 1/4 nopeudella tai parhaillaan 1/3 nopeudella kun joku syö kokoajan kaistaa.
Millä helvetillä selvitän mikä? Tuo lataamani ohjelma oli freenet, sen jälkeen alkoi tämä ongelma. Olenko saanut paskaa jossain tiedostoissa vai tekeekö tuo softa itsessään nyt jotain pommintekoohjeiden jakoa mun koneelta? Just asensin windowsin uudestaan ja päivitin sitä viikon sen jälkeen, ei tahdo tehdä samaa enää :,(
Jokin syö kaistan!
3
464
Vastaukset
- 22
Vastaan itse itselleni ja tiedoksi kyseistä ohjelmaa käyttäville. Löysin lopulta käynnissä olevista prosesseista Freenet background jtn sovelluksen joka siellä jyllää kokoajan näkymättä juuri missään. Oikeudet eivät riittäneet ohjelman poistoon tehtävienhallinnan kautta, joten kokeilen CCleaneria. Joka tapauksessa tämä on se kaistaa syövä juttu.
- dfdsfds
Tuntematta freenettiä mutta katsoin sivuilta että vaikuttaa olevan joku hajautettu jäjestelmä. kaistan käyttö lienee liittyvän siihen että freenet luo sen verkon hajautetusti eli eri koneet keskustelee toisten koneiden kanssa ja yhteistuumin luovat sen verkon kokonaisuuden.
- tuumalainen
dfdsfds kirjoitti:
Tuntematta freenettiä mutta katsoin sivuilta että vaikuttaa olevan joku hajautettu jäjestelmä. kaistan käyttö lienee liittyvän siihen että freenet luo sen verkon hajautetusti eli eri koneet keskustelee toisten koneiden kanssa ja yhteistuumin luovat sen verkon kokonaisuuden.
Siinä freenetissä on spyware ohjelma. Se spyware ohjelma ei ole sinun koneessa vaan netillä. En ikinä käytäitäisi freenettiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat883142Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191428Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58321357Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053