Miten mahtaa lähteä irti N16 Almeran vaihdekepin nuppi ? Onko kierteellä vai pitääkö (Visia ) repiä tuo alumiini (jäljitelmä) nupista irti ja sen alla ruuvi tms.
Irroitus täytyy tehdä, jotta saan keskikonsolin irti ja pääsen käsiksi käsijarrun varoitusvalon mekanismiin. Varoitusvalo palaa jatkuvasti vaikka käsijarru on vapautettu ja poispäältä.
N16:Vaihdekepin nuppi
2
2571
Vastaukset
- nissan almera
on kierteillä ja kierrelukitteella kiinni että ehjänä on vaikea saada irti, tuppaa hajoamaan se runko vaikka pitää kankaan välissä ja lukkopihdeillä kääntää sen irti, mutta eikös siinä riitä että irrottaa sen kehyksen ja vaihdekepin pussissahan on sen verran tilaa että sen saa käännettyä poikittain ettei sitä nuppia tarvi tuon takia irroittaa että käsijarru katkaisijaan pääsee käsiksi.
- Ike-M
Kiitos vastauksesta. Hyvä pointti. Pitää kokeilla uudemman kerran ilman nupin "rikkomista". Kannattaa varmaan ekaksi varmistaa, ettei vika ole sittenkin tuossa jarrunestesäiliön anturissa... Sehän myös polttaa tota valoa, jos säiliö on liian tyhjä. Nestetaso on maksimissa, tarkastettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512