Olen katellut noita vapaaehtoistöitä, mutta noista löytyy lähinnä vanhustyötä sekä lasten ja nuorten kanssa toimimista.
Olisko jollain neuvoa muita työtehtäviä tarjoavia tahoja, ja ehkä kertoa kokemuksia muunlaisesta pääkaupunkiseudulla tapahtuvasta vapaaehtoistyöstä?
Vapaaehtoistyöhön
9
877
Vastaukset
- vapiis
ensiaputoiminta spr:ssä? www.punainenristi.fi/piirit
- muuttori
Kuulun Keski-Pohjanmaa lehden lukijapiiriin mikä tarkoittaa sitä, että luen omalla vuorollani viikon Keparit Vapaaehtoistoiminnan yhdistykseltä noutamaani lukulaitteeseen. Luetut äänilehdet lähetetään tiettyyn nettiosoitteeseen joko itse tai vapaaehtoistoiminnanyhdistyksen Krista Kinnunen lähettää ne vapaaehtoistoiminnanyhdistykseltä Seinäjoelle, josta ne jaetaan äänilehden tilaajille .
lehden lukemisen voi tehdä kotona. Kokkola-lehden lukijapiiriinkin voi liittyä. Kokkola-lehti pitää saada luetuksi äänilehden tilaajille heti ilmestymispäivänä, joten Kokkola-lehden luku sopii harvalle päivätyötä tekevälle.
- death_enemy
SPR:ltä löytyy vaikka minkälaista vapaaehtoistyötä. Itse olen erään vanhuksen ystävä ja myös ensiapuryhmässä mukana. Kaikenlaista muuta pientä olen myös siellä puuhastellut. Ei muuta kuin mukaan toimintaan. Uusia ystäviä tulee taatusti lisää.
- J...å
Kiios molemmille.
Kattelin tota ensiaputoimintaa jo aiemmin, mutta se on kai vain silloin tällöin.
Olin ajatellu etsiä jotain pysyvämpää.- vapiis
Suurimmissa kaupaungeissa ensiapuryhmä kokoontuu viikottain harjoittelemaan. Pienemmillä paikkakunnilla varmaan harvemmin.
- J...å
Joo, kiitos vielä noista.
Kävin tossa kirkolta kyselemässä. Eli katselee nyt, jos sieltä palailevat asiaan.- mukaan vaan
listoilta kirjoitti:
Löytyiskö täältä:
http://helsinki.suurellasydamella.fi/Monissa seurakunnissa tarvitaan avustajia retkille ja leireille. Myös atk-neuvontaa tarvitaan.
Erilaisten myyjäisten ja tapahtumien järjestelyihin tarvitaan porukkaa.
- Puuhanet
Jos haluat tutustua uuteen vapaaehtoistyön konseptiin niin kannattaa seurailla minkälaisia tehtäviä http://www.puuha.net palvelusta löytyy. Kaikki jäsenet voivat apua tarvitessaan ilmoittaa tehtäviä, joten vaihtelua pitäisi ainakin olla riittävästi! :) Kun mieleinen tehtävä löytyy niin sitten vaan tarjoudut tekemään sen. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7910311Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016285Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh945817Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605153Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088