jatkaa "yksinpuheluaan" yhdessä viestiketjussa. Ainakin 15 kirjoitusta oli ko. henkilöltä. Jaksatteko muut lukea niitä? Itse jätän väliin. Tuntuu, että kyseisen kirjoittaja lamauttaa kaikkien muiden kirjoitukset kyseiseen ketjuun. Oletteko huomanneet saman?
Eräs vakiokirjoittajista
8
416
Vastaukset
- col dente
Kyllä, eikö sensuuri voisi estää kaikki siltä tyypiltä tulevat tekstit yleisen postirauhan nimissä?
Varmasti löytyi joku ohjelmakin joka tunnistaisi tietyn kirjoittajan vakiofraasit?- Anti-True
Oletteko taas jääneet ilman pimpsukkaa?
- .
Anti-True kirjoitti:
Oletteko taas jääneet ilman pimpsukkaa?
Ja pihalla kuin lumiukko. Jatkaisit homppeli vaan niitä lumitöitä..
- Olisiko jo aika
Kun kaikki ketkä haluaa puhua ja kirjoittaa tanssiasiaa pysyisi siinä ja vain siinä kokoajan niin paska tippuis reenjalaksista aikanaan.
Toki on huomattu miten muutama kirjoittaa "omaa säveltään" jopa vuosikausia. Enempi ihmettelen että niihin yleensä kukaan ottaa kantaa! Ilmiö yksinpuheluista on totta ja omituista. - tämän ketjun aloitt.
Sanon tuohon myös mielipiteeni. tämä ei ollenkaan käsittele tanssia ja sitä ketjua asiasisällöltään, että pois vaan.
- Pöh ja pah
No voi hyvänen aika. Eihän niitä kirjoituksia ole pakko lukea. Antakaa sedän kirjoittaa. Minua eivät häiritse ainakaan yhtään.
- Heikko-Heikki
Joo.Sama jannu,koukkuselkä ja linkuttaa.
Ei kuulu suomalaisille tanssilavoille. - Vielä terve
Heikko-Heikki kirjoitti:
Joo.Sama jannu,koukkuselkä ja linkuttaa.
Ei kuulu suomalaisille tanssilavoille.Häpeä ! Kaltaisesi pitäis niinku "nussia uudestaan alulle"..jos vaikka puhtaammilla plöröillä uusi parempi alku... mikä oikeus kenelläkään on rajata toisia tämän hienon harrastuksen ulkopuolelle esim. VAMMAISUUDEN vuoksi !! Antaa kaverin kirjoitella kun leikittelee sanoilla noin haastavasti ja hauskasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681