Hei!
Olemme miesystäväni kanssa lähdössä Australiaan ja Uuteen-Seelantiin reppureissaamaan vuodeksi.
Olen kuullut ja lukenut paljon siitä miten sinkuille aina löytyy tekemistä, bailaamista ja seuraa Australiassa, mutta mitenkä pariskunnan laita? Mietin että onko pariskunnallekin tekemistä, seuraa jne? Otetaanko parit yhtä hyvin vastaan? :)
Onko kenelläkään omaa kokemusta? Ja verratessa Uuteen-Seelantiin, olisiko Uusi-Seelanti enemmän parien juttu? Olemme 24v vuotiaat opiskelijat.
Kiitos!
Vain sinkuille, vai PAREILLEKIN?
3
493
Vastaukset
- valitan...
Ei, valitettavasti kaikki vapaa-ajan toiminta on rajoitettu sinkuille. Monessa paikassa kysytään todistusta siitä, ettei ole pysyvässä suhteessa, ennenkuin päästetään sisään. Hostelleissa on vain yhden hengen huoneita. Bailata saa vain yksin. Onpa ollut tapauksia, joissa pariskunnasta toinen on joutunut kääntymään pois jo rajalla, jotta toinen olisi sallittu tulla maahan. On parempi, että ette kerro maahan saapuessanne olevanne pari. Muuten teille ei löydy tekemistä, bailaamista eikä seuraa.
Lisätietoja asiasta saa maiden siirtolaisvirastosta (Immigration).- ilolledsohard
lol xD
- Nain on
:-D :-D
Itsekin ihmettelin tata aloitusta, eikohan seuran ja tekemisen loytaminen ole ihan ihmisen omasta aloitteellisuudesta ja sosiaalisuudesta kiinni?! Ihan niinkuin muillakin matkoilla ja elamassa. Mita siihen pariskuntana oleminen vaikuttaa. Itse olen ollut nyt Australiassa puolitoista vuotta reissaamassa ja on jos minkamoista sakkia tullut vastaan. Usein vaan pariskunnat itse jattaytyvat omiin oloihinsa, ja luimistelevat kahdestaan, ei heita kukaan ole mitenkaan ulkopuolelle jattamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856