Hei!
Olemme miesystäväni kanssa lähdössä Australiaan ja Uuteen-Seelantiin reppureissaamaan vuodeksi.
Olen kuullut ja lukenut paljon siitä miten sinkuille aina löytyy tekemistä, bailaamista ja seuraa Australiassa, mutta mitenkä pariskunnan laita? Mietin että onko pariskunnallekin tekemistä, seuraa jne? Otetaanko parit yhtä hyvin vastaan? :)
Onko kenelläkään omaa kokemusta? Ja verratessa Uuteen-Seelantiin, olisiko Uusi-Seelanti enemmän parien juttu? Olemme 24v vuotiaat opiskelijat.
Kiitos!
Vain sinkuille, vai PAREILLEKIN?
3
443
Vastaukset
- valitan...
Ei, valitettavasti kaikki vapaa-ajan toiminta on rajoitettu sinkuille. Monessa paikassa kysytään todistusta siitä, ettei ole pysyvässä suhteessa, ennenkuin päästetään sisään. Hostelleissa on vain yhden hengen huoneita. Bailata saa vain yksin. Onpa ollut tapauksia, joissa pariskunnasta toinen on joutunut kääntymään pois jo rajalla, jotta toinen olisi sallittu tulla maahan. On parempi, että ette kerro maahan saapuessanne olevanne pari. Muuten teille ei löydy tekemistä, bailaamista eikä seuraa.
Lisätietoja asiasta saa maiden siirtolaisvirastosta (Immigration).- ilolledsohard
lol xD
- Nain on
:-D :-D
Itsekin ihmettelin tata aloitusta, eikohan seuran ja tekemisen loytaminen ole ihan ihmisen omasta aloitteellisuudesta ja sosiaalisuudesta kiinni?! Ihan niinkuin muillakin matkoilla ja elamassa. Mita siihen pariskuntana oleminen vaikuttaa. Itse olen ollut nyt Australiassa puolitoista vuotta reissaamassa ja on jos minkamoista sakkia tullut vastaan. Usein vaan pariskunnat itse jattaytyvat omiin oloihinsa, ja luimistelevat kahdestaan, ei heita kukaan ole mitenkaan ulkopuolelle jattamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793