Moi kaikille!
Etsin ihan "vain" hengailuseuraa Turun seudulta. Itse asun 30 km turusta mutta tapaamisten sopiminen ja liikkuminen ei ole onkelma. Olen iältäni 20 v ja tyttö. Seurustelen eli en hae mitään sinnepäin viittaavaa ja varatut siis käy myös. Oon iloinen ja huumorintajuinen, nauran paljon. Ois kiva tekstailla kuulumisii ja välil tavata ihan vaan esim kahvin tai lounaan merkeis, hengailla päiväl, hengailla baaris, leffas, missä vaan. POJAT erityisesti vastailkaapa jos kiinnostais saada KAVERITYTTÖ eli EI TYTTÖYSTÄVÄ eikä pano eikä mikään muukaan sellainen. suunnillee samanikäinen sun pitäis kyllä olla, mahtavaa jos olisit 20-24 vuotias!
Pojat 20-22 v!
tutto89
2
307
Vastaukset
- Pöikä
Terve!
Oon 20 v poika ja asun Turussa. Kyllä mulle yksi kaveri mahtuu joukkoon. Ei niitä ikinä liikaakaan ole :P Jos kiinnostaa, pistä mailia tulemaan: [email protected]
P.S. Taisivat turkulaiset herätä talviuniltaan, kun on jo muutama samankaltainen viesti ilmestynyt tälle palstalle :=)- tutto89
Huhuu? Lähetin sulle meiliä, kai tuli oikeaan osoitteeseen? :/ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292995- 1191225
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61007- 58951
- 66915
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26887Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38841Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu160826Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75774