Moi kaikille!
Etsin ihan "vain" hengailuseuraa Turun seudulta. Itse asun 30 km turusta mutta tapaamisten sopiminen ja liikkuminen ei ole onkelma. Olen iältäni 20 v ja tyttö. Seurustelen eli en hae mitään sinnepäin viittaavaa ja varatut siis käy myös. Oon iloinen ja huumorintajuinen, nauran paljon. Ois kiva tekstailla kuulumisii ja välil tavata ihan vaan esim kahvin tai lounaan merkeis, hengailla päiväl, hengailla baaris, leffas, missä vaan. POJAT erityisesti vastailkaapa jos kiinnostais saada KAVERITYTTÖ eli EI TYTTÖYSTÄVÄ eikä pano eikä mikään muukaan sellainen. suunnillee samanikäinen sun pitäis kyllä olla, mahtavaa jos olisit 20-24 vuotias!
Pojat 20-22 v!
tutto89
2
291
Vastaukset
- Pöikä
Terve!
Oon 20 v poika ja asun Turussa. Kyllä mulle yksi kaveri mahtuu joukkoon. Ei niitä ikinä liikaakaan ole :P Jos kiinnostaa, pistä mailia tulemaan: [email protected]
P.S. Taisivat turkulaiset herätä talviuniltaan, kun on jo muutama samankaltainen viesti ilmestynyt tälle palstalle :=)- tutto89
Huhuu? Lähetin sulle meiliä, kai tuli oikeaan osoitteeseen? :/ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225071
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23463Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361300- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168845En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 36757