Talvihäät ja vaatepulmia

Pikkumutsi

Mieheni haluaisi talvihäät.. ehkä ensitalvena tai seuraavana. En ole suostunut sopimaan aikataulusta koska minua ahdistaa oma pukeutumiseni omisas häissäni. Olen tällainen 153senttinen leveäharteinen pikkutyttö enkä ole koskaan osannut kuvitella itseäni kermakakkuluomuksiin enkä pitsihörhöihin. Osaan kyllä ihailla niitä muiden päällä mutta itselle en halua.

Nyt kaipaankin vinkkejä mitä ihmettä itse pukisin häihini. Molemmat haluamme talvihäät joten kesäiset hörhelöt jää onneksi heti pois. Emme halua edes kirkossa vihkiytyä vaan olemme suunnitelleet paikallisen museolinnan jääalttaria jo monesti.

Joku nerokas voisi heittää hyvillä vinkeillä mitä pukisin. Nuori siskoni ehdotti sellaista linnaankin sopivaa keskiaikaisteemaa häihin koska ne myös juhlitaan linnan tiloissa. Puku voisi olla jotain hieman fantasiaan viittaavaa ilman prinsessahörhelöitä. Kyllä se voi olla mekko todellakin mutta tyylin ja suunnittelun kanssa olen pulassa. Tekijäkin löytyisi suvusta.. Ideoita ihmiset rakkaat kiitos kaipailen! Monella on yleensä niin hienoja ideoita miksi minä en niitä itse keksi kun pitäisi..

2

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ideoita.

ehkäpä voisit mennä hääpukuliikkeeseen kokeilemaan eri tyylisiä pukuja ja kokeilla sellaisiakin, joita et halua. Ja arvostelutuomari mukaan!

Koroilla jonkin verran saa lisää pituutta. Sullekin löytyy varmasti moniakin ihania pukuja. Ei kun kokeilemaan! Ja yleensä pukujen katselemisesta jo saa ideoita.

• edellinen.-

mainitsit, että tekijä on jo tiedossa, mutta ehkäpä löydätkin valmiina alehintaan sopivan puvun... En tiedä sitten, mitä liikkeissä ajattelevat, jos sovittaa eikä aiokaan ostaa. Voisit myös tehdä Tallinnaan hääpukukierroksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      343
      2735
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      119
      1512
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1360
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      56
      957
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      924
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      904
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      148
      874
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      78
      862
    9. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      204
      819
    10. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      57
      815
    Aihe