Kiitos taas leivontamixeistä Sunnuntai:lle.;)) Sain niitä 3 kpl ja tein koko satsin yhdellä kertaa. Tein melkein ohjeen mukaan paitsi lisäsin mustaleima emmental-raastetta, oliiveja sekä päälle ripottelin vielä parmesaanijuustoa. Oli muuten todella hyviä. Aion jopa pakastaa osan , mutta eipä ollut paljon pakastettavaa, kun ne menivät heti nälkäisiin suihin.
Olen tuurileipoja, joka leipoo. kun saa inspiraation. Näitä voi sanoa jopa helpoiksi tehtäväksi. Ei tarvita kuin lukutaitoa, kun tekee sämpylöitä tästä mixistä. Näitä voin jopa suositella miehillekin, jotka ovat tumpeloita keittiöhommissa.
Leipominen oli helppoa ja nopeaaa.
Täytyy sanoa, että ostaisin heti, kun vain näen näitäå kaupoissa.
Olen huono keksimään uusia ideoita, jos pussin päällä on helppoja ohjeita.
Leipä- ja Muffinssimix Yrtti-Tomaattia
0
198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389