Mikä mahtaa olla koodi Littlest pet shop and friend peliin(wii versio ofc)? Siellä extra valikossa on paikka johon syöttää koodin mutta mistään ei tunnu löytävän osviittaa siihen että mikä koodi ja mistä löytyy.
Ja en nyt trakoita sitä LPSGIR koodia joka avaa kiraffin Littlest pet shop peliin, tää on eri peli(tosin koklasin ihan huvin vuoksi tota koodia tähän peliin, ei toiminut)
Littlest pet shop
2+8
3
837
Vastaukset
- Shogunne
Mikäs se koodi on tohon iha pelkkään petshop peliin, ku etin sitä 8D
- pet shop fani
voi harmi mä en myöskään tiedä sitä mut haluaisin
- Blueberryn blogi
Littlest pet shop friends peliin on kolme koodia: LPSF1, LPSF2 ja LPSF3. Olen kai ensimmäinen joka nämä keksi. Ihan kokeilemalla sain selville:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875