pyytää hintsua Opel corsa 01 1,2l ja ajettu 60 000km uudet talvirenkaat, muutenkin kun uusi sisältä ja ulkoo katsastettu,huoltokirjat ym ym. Perin semmosen ja naisihmisenä en tajuu hinnoista mitään,nyt on tuolla lumen alla,seisonnassa.
Paljonko kannattais
4
657
Vastaukset
- HOJ
www.tulli.fi ja sieltä MAHTI hintajärjestelmään syötät auton tiedot & km määrän. Tuleepi pyyntihinta ja myyntihinta.
Käytetystähän voi pyytää mitä tahansa mutta tuossa on suunnilelen se arvo minkä saisit jos vakuutusyhtiö auton lunastaa kolarin jälkeen. - mxxc
täältä. www.nettiauto.com , helppo tehdä vertailua mitä muut pitävät pyynti hintoina.
- ,,,kiitos...
sain paljon osviittaa,,,
olis menny halvalla,,kovat on pyynnit ajokilometrejen jälkeen.:))
jos mun on ajettu 60 000,ja uudet talvirenkaat,niin jee,
kiitos,, - minä999
,,,kiitos... kirjoitti:
sain paljon osviittaa,,,
olis menny halvalla,,kovat on pyynnit ajokilometrejen jälkeen.:))
jos mun on ajettu 60 000,ja uudet talvirenkaat,niin jee,
kiitos,,5000- 6000 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591