Koiran ikävä

usbk

Omistin kolme mäyräkoiraa, joista nyt kaksi on muuttanut koirien taivaaseen. Jäljelle jäännyt tyttömäykky 7 vee kaipailee/ikävöi näitä kahta kaveriaan ja ei syö, eikä ole ollut "oma itsensä" sen jälkeen kun näistä kahdesta viimeisin nukutettiin. Onko kellään kokemusta mitä pitäisi tehdä tämän "ikävän" kanssa. Olen yrittänyt olla hänen kanssaan ja pitää seuraa niin paljon kuin mahdollista, mutta syönti ei vain käy. Siis mitä tehdä? Kertokaa minulle, etten vain menetä tätä ainoatakaan rakastani tähän ikävävään.

3

760

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • essitessu

minun vanhalle mäykylle kävi samallalailla kun sinun mäykylle.Haettiin uusi mäykkykaveri ja ikävä loppui siihen ja ruoka alkoi maistua. Koirakin tarvitsee kaverin niinkuin ihminenkin.

• m-mammas

Uusi kaveri voi auttaa ken tietää, minä surin minun rakasa 7 v kaunista kk mäykkyä varmaan vuoden, sitten uskalsin ottaa uuden, surin etukäteen sitä, että kun joudun siitä luopumaan, mutta lapset sanoivat että ajattele miten paljon iloa sinulla sentään on uudesta mäykystä.
      Ja niin on ollutkin.
      Hän on aivan ihana, lutuinen, ei haukkuherkkä ( asumme kt-talossa).
      Jos vain pystyt, jaksat ota sinäkin uusi " vauva" ja voimia sinulle ._))

• bbba

Ikävöiköhän koira tiettyä ihmistä perheessä? Oon lähdössä vuodeksi pois Suomesta ja sydän särkyy joka kerta kun mietin jos koira ikävöi kauheasti. Sillä on kuitenkin kotona kaikki muut läheiset paitsi minä. Leikin meidän perheestä eniten koiran kanssa ja kun hän on pikkukoira niin koira nukkuu vieressäni, joskus muidenkin vieressä. Äiti on kuitenkin ehkä kaikista läheisin koiralle, mutta hänellä ei oo niin paljon aikaa viettää koiran kanssa kun itselläni. Ymmärtääköhän koira sitä aikaa kun olen poissa? Jos joku tietää jotain tai on omia kokemuksia niin olis tosi hienoa saada tietää edes jotain!

Sitä myös oon miettinyt, että muistaako koira tai välittääkö koira enää kun tulen vuoden päästä takaisin? Vai onko se vuosi erossa koirasta kaikista vaikeinta mulle itselleni eikä koiralle? Ymmärtääkö koira edes, että oon poissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      63
      4575
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      127
      3023
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      46
      2888
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2237
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      446
      1866
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      74
      1440
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      62
      1317
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      62