suositelkaa mulle animesarjoja!

pokspokspoks

elikäs rakastan rakkaus-sarjoja! olen katsonut jo kaikki jaksot:
INUYASHA

14

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TK

No suosittelisin tässä mun lempi kolmikkoa :D
      -Trinity blood
      -Rurouni kenshin
      -Kuroshitsuji

• Miä

Suosittelen myös Trinity Bloodia! Mahottoman kaunis taide (varsinkin osasta 3 eteenpäin :D ) ja syvällinen juoni :) Perusjuonenahan tässä on vampyyrien ja ihmisten välinen kylmä sota, ennakkoluulot ja epäluottamus kanssaolijoita kohtaan, mutta rakkaus taitaa olla se syvempi teema.

Ai niin, itse en tosin pidä animesta yhtä paljon kuin mangasta :>

• Kaichou wa Maid-sama! Aivan ihana sarja, paras katsomani!

• dumk

Cardcaptor Sakura ja Mars ovat tutustumisen arvoisia, lähestulkoon ainoita romantiikkapainotteisia sarjoja joista olen pitänyt.

• Miten olisi

No näitä on kaikkia ehkä hieman hankala sanoo rakkaus-sarjoiks mutt kun katsoo tota listaa jonka olet laittanu niin suosittelisin seuraavia sarjoja:

Tsubasa Cronicles
      Spice and Wolf
      Blood
      Steins; Gate

• kaizokuoniorewanaru

One Piece ♥

• Toradora! ;)

• neliel

-Bleach
      -Little Busters
      -Kamisama Hajimemashita
      -Hetalia
      -Inu x Boku
      -Kuroko no basuke
      -Love Hina
      -Amagami SS
      -Ah my godess!

Noilla pärjää hetken (8

• huntikfani

jos asia on vielä ajankohtainen. niin voisin mäkin suositella jotai hyvii ihmissuhde/romanttisia sarjoja:

-sao (sword art online) [tosi hyvä sarja, täydellinen juoni ja romantiikkaa löytyy päähenkilöiden väliltä]
      -toradora [voin suositella sitäkin, joku tosin oli jo kerenny]
      -The Familiar of Zero [hyvä sarja, ehkä vähän liian vähän romantiikkaa ja päähenkilöt tuppaa unohtaa mitä ovat jo tehneet, mutta muuten täydellinen]
      -kotoura-san [myös romanttinen/ihmissuhde sarja]
      -negima [ehkä sopii suositella romanttisena, siinä on jotain semmosia piirteitä mutta en oo ihan varma onko se lopulta kunnon romanttinen sarja, mutta muuten kattomisen arvonen]

muita romanttisia sarjoja en oo tainnu kattoo, tai jos oon ni en muista niitä nyt. mä oon ite tykänny noista, mutta niissä ei vamppyyreita tai tommisii (vikaa lukuun ottamatta). Mut muuten ne on fantasy ja school genrejen alla :D
      Toivottavasti tykkäät ees jostain

• Host Club harkintaan

Mä suosittelisin Ouran High School Host Club'ia! :) Aivan mahtava humoristinen anime ja löytyy enkku subeilla Youtubesta.

Love Hina on ärsyttävän sekstistinen sarja. Sitä en menisi suosittelemaan. :'D Tosin Love Hinaa löytyy kirjastoista suomen kielisillä tekstityksillä, joten saatavuus on helppoa.

• Animefreakkii

Jos haluat kunnon rakkaus animeja... Tässä tulee muutama!

1. Nana - Paras ikinä
      2. Itazura na kiss - Siinä on kaikki mitä rakkaus animesta toivoo!
      3. Toradora! - Paras koulu/rakkaus sarja ikinä
      4. B gata h kei - Jos yllä mainitut on tuttuja, niin kannattaa katsoa tämäkin
      5. Midori no hibi
      6. Onegai twins
      7. Highschool dxd
      8. Clannad

• PASTAAA~

Hetalia!

• vilz

ano hana

• anime fani

ehotaisin Sword Art Online animeta

minun mielestä hyvä anime rakkuta on ja kinostava juoni. ite oon katonut ainakin kolme kertaan läpi tai enemän, olen ainakin katonut 170 erilaista animeta. että ehotuksia on paljon jos haluat katoo jotain muuta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      551
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      487
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    Aihe