Matkaoppaassa kehuttiin kuumaa mustaherukkamehua johon on sekoitettu Riian mustaa balsamia. Sitä kuulemma tarjoillaan näin talvisin ja on erittäin suosittua. Minne sitä kannattaisi mennä maistamaan, kun Riikaan ollaan menossa?
Ja olisiko teillä tiedossa jotain kivaa (myöhäis)aamiaispaikkaa Vanhassa kaupungissa tai sen lähellä?
Kiitos! :)
Rīgas Melnais balzams
tyhmiä kysymyksiä
1
566
Vastaukset
- Riganieki
Vanhassa kaupungissa on paljon pieniä ravintoloita, ja tuota balsamia saa varmaan melkein jokaisesta. Ilman mehua se on kyllä zäärkyttävän makuista, ainakin mun mielestäni. Itse löysin vähän sivummalta vanhasta kaupungista viehättävän kellariravintolan, jossa join balsamia lämpimän mehun kera. Arsenaala ielalla. En ihan varmuudella muista ulkoa paikan nimeä, taisi olla Alus Arsenaals. Viihtyisä paikka, hinta-laatu kohtdallaan eikä mikään koko maailman turistipyydys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681