Joukkokanne Suomi24 vastaan

Lex ntiadvertisation

Ehdotan joukkokannetta suomi24 vastaan: mainos estää postin lukemisen.
Lakia paremmin tuntevat muotoilkoot kanteen oikeaan muotoon.

Minä saan tähän osoitteeseen työnantajan viestit, mutta tänään en voi lukea postiani. Jokin turhanaikainen tv-ohjelman mainos estää pääsyn postiin. Mahdotonta arvioida, millaista vahinkoa tästä tulee. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun mainos estää, mutta joukkokanteella saisimme sen taatusti viimeiseksi kerraksi.

11

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo?

Ja varmasti saisimme suomi24:stä myös maksullisen...

• sakke.kl

työpostia johonkin 24:n e-postiin tai edes gmailiin laittaisi.Ei niin tyhmä saa olla,sillä jokaisessa nettiliittymässä on se virallinen ilmainen sähköposti jossa turva parempi.Minun työnantaja ei edes suostunut lähettään mihinkään ilmais postiin mitään.

• no ei

jos suomi24 tulisi maksulliseksi, saisi maksaja päättää, mitä näkyy. Minulle ja monelle muullekin ei näkyisi mainoksia ja silloin suomi24 tekisi niin paljon tappioita, että palaisi heti maksuttomuuteen ja mainontaan, josta se rahaa tulvii

• ettet vaan sinäkin
        sakke.kl kirjoitti:

työpostia johonkin 24:n e-postiin tai edes gmailiin laittaisi.Ei niin tyhmä saa olla,sillä jokaisessa nettiliittymässä on se virallinen ilmainen sähköposti jossa turva parempi.Minun työnantaja ei edes suostunut lähettään mihinkään ilmais postiin mitään.

vaan kysyn, mitä maghdoit työnantajallesi ehdottaa postiksesi kun ei kelvannut ?

• ...tiedoksi.

Aloittajalle tiedoksi, että Suomi ei ole Amerikka, eikä Suomessa voi joukko yksityishenkilöitä lähteä viemään joukkokannetta eteenpäin.

Että keksipä jotain muuta aikasi kuluksi.

• onnistuusekyllä

joukko yksityishenkilöitä voi menna asianomaisen kuluttajaviranomaisen luo joka voi nostaa joukkokanteen

• idiootti apina

hanki elämä ja työnnä paskat ideasi perseeseen!

• reperetuaari

Kannatan kaikkia ehdotuksia joita tähän mennessä on tehty. Hyviä kaikki, kiitos aktiivisuudesta!

• olisikonäin?

ihmiset nimittelevät toisiaan ilmauksilla jotka itsestä tuntuvat pahimmalta

• fakta--

Ilmainen palvelu, sinulla ei ole oikeutta vaatia mitään.

• JaksaJansson

"Lakia paremmin tuntevat muotoilkoot kanteen oikeaan muotoon."

Heh.
        Oletko yhtä hyvä laatimaan mitään, kun kehittämään oleellisia asioita ilmaisesta palvelusta :-)

Mitäs jos vaikka estäisit niiden mainosbannereiden ilmentymisen ihan itse :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe