Osaisiko joku kertoa saako Pekingistä suomalaiseen makuun olevaa tupakkaa ja mitähän mahtaa maksaa?
Tupakka
3
440
Vastaukset
- tupakat
Kyllä löydät ihan länsitupakoitakin Pekingistä, Marlboroa, LM jne...Tulessa kentälle voit ostaa myös heti tullien jälkeen olevasta pikkumyymälästä tupakkaa,,syksyllä maksoi vähän yli 5 e / kartonki muistaakseni...
- silel
saako siitä tullien jälkeisestä kaupasta myös alkoholia? esim viskiä tai rommia? entä shamppanjaa? muistatko hintoja? juhliin kiinassa tarvittais pullo shamppanjaa ja en viitsis suomesta raahata ja kiinassa ei kuulemma voi olla varma laadusta edes kaupassa.
- Timopekka
silel kirjoitti:
saako siitä tullien jälkeisestä kaupasta myös alkoholia? esim viskiä tai rommia? entä shamppanjaa? muistatko hintoja? juhliin kiinassa tarvittais pullo shamppanjaa ja en viitsis suomesta raahata ja kiinassa ei kuulemma voi olla varma laadusta edes kaupassa.
Tupakka on "pilkkahintaista" kentälle tultaessa koska paikallisetkin sitä hamstraavat sinne tultaessa.
Viinit ja viskit saa suomen hintaan kentältä, kentän ulkopuolella joutuu jo etsimällä hakemaan joten ota "pakolliset" skumpat Helsingistä ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808