On jälleen päätöksenteon aika siitä saako kalastajat kalastaa silakkaa tms Strömman museosillalta. Asiasta voi kommentoida [email protected] 12.03.2010 saakka. Sn jälkeen päätetään jälleen saako rannan tuntumassa asuvat kolme asukasta sillan kuuluvaksi pihapiiriinsä vai saako kalastajat vuosikymmeniä olleen oikeudensa takaisin. Asiasta juttu Perniönseudun lehdessä 04.03.2010
Vastaukset 1
- fisustaja
Mitenköhän mahtoi käydä? huhujen mukaan kalastusoikeus tuli takaisin - ainakin rajatulle aikavälille. Pitääkö paikkansa? Mökkiläisenä en ole päässyt seuraamaan paikallislehtien välityksellä tapahtuman etenemistä.
kalastuskielto 3 ihmisen pyynnöstä on aivan järjetön. Toki kalastajien tulisi hieman kiinnittää myös huomiota käytökseensä. Toivottavasti kalastus alkaa uudestasan eikä myöskään häiriöitä synny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459