Jolla voi lähettää isoja videotiedostoja sähköpostiin
ohjelma
6
130
Vastaukset
lähettää just niin isoja fileitä kuin vastapuolen loota kestää ja ne voi lähettää ihan normaalisti. Mutta eihän kenellekään tietenkään meilillä tuollaisia lähetetä, vaan käytetään esim. DropBoxia. Kannattaa tutustua.
- lähes max
Eiköhän lähes kaikkien mailien liitetiedosto koko ole max 10 mega mitä pystyy lähettää ja vastaanottaa.
Ja vaikka ei olisikaan niin onpas hauskaa jos on vaikka POP3 ja mokkula ja joku ääliö tunkee jotain hillittömiä liitteitä. Sähköposteja lähettäessä pitää huomioida sitä vastaanottajaa ettei käy hölmöilemään liitteiden kanssa.
- 12
Hae vaikka selaimeksi Opera ja ota sen Unite-palvelu käyttöön. Näin voit jakaa omalta koneeltasi vapaasti haluamiasi tiedostoja kenelle haluat antamalla hänelle saamasi (koneesi) osoitteen ja salasanan. Vastaanottaja pystyy imuroimaan noita tiedostoja millä selaimella tahansa.
http://plaza.fi/muropaketti/opera-unite-on-uusi-helppo-tapa-jakaa-sisaltoa-netissa - halpa makkara
Jos et muuta keksi, niin laita video menemään vastaanottajan skypeen. Jos vastaanottajalla ei ole skypeä, KÄSKE laittaa se.
Avidemuxilla pakkaat 10Mt kokoon. H.264 AVC:llä ja Mp3:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184