Jolla voi lähettää isoja videotiedostoja sähköpostiin
ohjelma
6
147
Vastaukset
lähettää just niin isoja fileitä kuin vastapuolen loota kestää ja ne voi lähettää ihan normaalisti. Mutta eihän kenellekään tietenkään meilillä tuollaisia lähetetä, vaan käytetään esim. DropBoxia. Kannattaa tutustua.
- lähes max
Eiköhän lähes kaikkien mailien liitetiedosto koko ole max 10 mega mitä pystyy lähettää ja vastaanottaa.
Ja vaikka ei olisikaan niin onpas hauskaa jos on vaikka POP3 ja mokkula ja joku ääliö tunkee jotain hillittömiä liitteitä. Sähköposteja lähettäessä pitää huomioida sitä vastaanottajaa ettei käy hölmöilemään liitteiden kanssa.
- 12
Hae vaikka selaimeksi Opera ja ota sen Unite-palvelu käyttöön. Näin voit jakaa omalta koneeltasi vapaasti haluamiasi tiedostoja kenelle haluat antamalla hänelle saamasi (koneesi) osoitteen ja salasanan. Vastaanottaja pystyy imuroimaan noita tiedostoja millä selaimella tahansa.
http://plaza.fi/muropaketti/opera-unite-on-uusi-helppo-tapa-jakaa-sisaltoa-netissa - halpa makkara
Jos et muuta keksi, niin laita video menemään vastaanottajan skypeen. Jos vastaanottajalla ei ole skypeä, KÄSKE laittaa se.
Avidemuxilla pakkaat 10Mt kokoon. H.264 AVC:llä ja Mp3:lla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406