onko vaaraa

apuvaaaaaaaaaaaaaa

delirumista mun kohdalla.. Eli alkoa menny jo useamman vuoden ajan pvä/väh. 12 annosta.
Eilen olo oli aivan kauhea. Kamala tärinä päällä ja ajattelin,että nyt oon juomatta. Tärisin jalkoja myöten ja sitte tuli päälle kuolemanpelko. Tuli semmonen kauhea olo,että joiku vaanii minua vaikka yksin olin kotona. Noh äkkiä ostaan päkki (plo/l olutta) ja tilanne vähä helpotti. join siis yhdeksän annosta illan aikana, pesin hampaat ja nukkumaan. Paitsi nukuin aivan helvetin huonosti!! useaan otteeseen kävin tupakilla ja takas sänkyyn. Kauhean väsyny olo mutta merkittävää krapulaa ei tuolla määrällä kohdalleni tule.

6

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuvaaaaaaaaaaaaaa

      Olen siis nainen. Ikää 29v. Nyt olisi tiedossa viikon reissu jonka aikana en tod. näk. pysty paljoa juomaan. Tätä reissua en oikein voisi perua ,vaikka muuten olenkin saanut karsittua ystävyyssuhteita ja turhia tuttavuuksia. Olen menossa hoitamaan veljen lapsia ja veli on ainoa joka pitää yhteyttä sukulaisista.. siksi ois aika tärkeetä, etten petä hänen luottamusta. Ryyppääminen on kuitenkin kokopäivätyötä. Joten onko mahdollista että saan sen "kouristuskohtauksen"?? Ja miten voin sen välttää.. ? JOten pikaisia vastauksia! Please!

      • Trollin kevät

        ..juupajuu ja jetsullee..


      • apuvaaaaaaaaaaaaaa
        Trollin kevät kirjoitti:

        ..juupajuu ja jetsullee..

        vastauksestasi. Kai mun pitää alkaa keksimään jotain tekesyytä ku ei kauheasti huvittais alkaa kouristeleen lapsenvahtina.. :) ja toisaalta veli heittää mut pihalle jos oon päissään vastassa ku se tulee töistä.. Vähä huono omatunto vaan kun menin lupaamaan.. höh. :(


      • Ensiksi ja kiireellisemmin sinun pitäisi päästä ihmiskuntoon hoitamaan veljesi lapsia. Jos vierailun ajankohta on päivien päässä, selviät hammasta purren yksinkertaisesti kärsimällä krapulan pois. Onhan 12 puikkoa aika paljon mutta ei sen lopettamisesta vielä henki mene. Jos aikaa ei ole, lääkärillemeno lienee ainoa mahdollisuus saada jonkinlainen vierailukunto. Kouristukset ovat muutoin hyvinkin mahdollisia.

        Toiseksi sinun pitää tarkastella kriittisesti elämäntilannettasi, jos haluat eroon alkoholista. Krapulasi tuntuu olevan jo varsin kehittyneessä vaiheessa, pakonomaista juomista, pelkotiloja, tärinöitä, unihäiriöitä. Toteat, että merkittävää krapulaa ei tuolla määrällä tule; luulen kuitenkin, että et selviä niin paljon, että krapula iskisi päälle.

        Haluatko siis eroon alkoholista?


      • Trollin kevät
        apuvaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        vastauksestasi. Kai mun pitää alkaa keksimään jotain tekesyytä ku ei kauheasti huvittais alkaa kouristeleen lapsenvahtina.. :) ja toisaalta veli heittää mut pihalle jos oon päissään vastassa ku se tulee töistä.. Vähä huono omatunto vaan kun menin lupaamaan.. höh. :(

        Ajattelin, että noinkin kokeeneena juomarina tietäisit deliriumin ja alkoholikrampin eron.
        Tietysti pitkäaikaisen juopottelun lopetteluvaiheessa on mahdollista kokea molemmat sairaudentilat. Ei kiva.. :(


    • pam-pam-pam

      Eikö sinulla ole pameja? Niillä voi ehkäistä delikan ja saa pahimmat tärinät kuriin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe